Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - iamluka - 105mm macro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk faktisk høre av flere som trodde det var filt. Spindelvev er ikke dumt forslag det heller. På et av de andre bildene jeg tok så det nesten mer ut som det.

 

Over til dagens. Det ble nok en nødløsning da jeg ikke har hatt tid eller inspirasjon til å ta med kameraet ut. Rekker dessverre ikke mye i morgen heller så ikke forvent for mye.

 

13. oktober - En Engel I Blant Oss

 

post-188600-1255473196_thumb.jpg

 

f/3.8

1/200 sek

ISO 200

Lenke til kommentar

Fontenebildet likte jeg. Trodde også det var filt i bunnen, og så noe som så ut som sykkelspiler. Sinnsykt vanskelig å se hva det var uten å ha noen holdepunkter mht. dimensjoner.

 

Det siste var skarpt og fint, gjorde seg godt i s/h. men 5. oktober - Intens er fortsatt min favoritt så langt. Perfekt portrett.

Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri gjettet at den fontenen var en fontene.

 

Den engelen ble egentlig ganske bra, litt trangt for den ene vingen bare. Tror for øvrig jeg skal holde behørig avstand på Akamtreffene heretter, du har jo et sort hull i hodet. Vi ser hvordan ting strekkes ut til smale tråder og blir borte ved hendelseshorisonten.

Lenke til kommentar
Fontenebildet likte jeg. Trodde også det var filt i bunnen, og så noe som så ut som sykkelspiler. Sinnsykt vanskelig å se hva det var uten å ha noen holdepunkter mht. dimensjoner.

 

Det siste var skarpt og fint, gjorde seg godt i s/h. men 5. oktober - Intens er fortsatt min favoritt så langt. Perfekt portrett.

Tusen takk for det Johnny!

 

Fine og skarpe øyedetaljer - det er ikke lett! Litt tynn DOF, men hva kan man forvente av et makrobilde? :)

Takk for det. Jeg burde nok hatt litt større DOF for å få med øyenvippene.

 

Smiler bare jeg, bildene dine er kjempe fine :D Som dine venner sier; skulle tro du hadde tatt bilder hele livet.

- Og du har ikke hatt kamera et år engang.

Tusen takk. Jeg har hatt en veldig flink lærer. Ville ikke engang ha kjøpt kamera hvis det ikke var for deg. Så nok en gang. Tusen takk Inger Lise =D

 

Jeg hadde aldri gjettet at den fontenen var en fontene.

 

Den engelen ble egentlig ganske bra, litt trangt for den ene vingen bare. Tror for øvrig jeg skal holde behørig avstand på Akamtreffene heretter, du har jo et sort hull i hodet. Vi ser hvordan ting strekkes ut til smale tråder og blir borte ved hendelseshorisonten.

Tusen takk. Det ble kanskje litt trangt ved vingen ja. Så det først i etterkant.

 

Ja, pass deg for det sorte hullet. Innover der er det bare mørkt og tomt.

Lenke til kommentar
Kvadratisk format er alt for lite benyttet. Kjekt motiv i dag, men hvis du ikke har flere kamerahus ser det ut som du har alliert deg med en D200-eier? Pluss for refleksene innover i objektivet.

Takk for det. Jeg har faktisk alliert meg med en D200-eier.

 

Fontenen er og blir en høydare. Ser fortsatt ut som filt, men nå ser vannstrålene ut som vanstråler. Strange ...

 

Tom

Tusen takk Tom. Var det et bilde jeg ikke trodde jeg skulle få mye tilbakemelding på så var det det. Så feil kan man ta :)

Lenke til kommentar
Hehe. Hvordan får du til det?

Hvite solbriller i steden for svarte, men det er da et fjes der inne:

 

 

ManInTehMewn

post-71211-1255694197_thumb.png

(Iamluka vs Trondster)

 

 

 

Ellers: Aha - ikke selvportrett - tenkte du hadde speilvendt bildet, jeg. :)

Ah! Morsomt. Du finner humor i alt.

 

Gårsdagens og dagens bilde kommer litt senere i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...