Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - iamluka - 105mm macro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk for det!

 

Flotte bilder! Får skikkelig lyst på en macrolinse når jeg så de første bildene. Likte særlig de mørke fargene i bilde 2. Blir nok bokmerke på denne tråden gitt :)

Det er absolutt verdt det. Kult at det er noen som følger med. Da må jeg nesten prestere resten av måneden!

 

Fint portrett igjen, og pass på at fokusplanet ligger over øynene, og ikke nesetippen.. ;)

Jeg vet det egentlig, og det var noen bilder hvor jeg traff bedre på fokus. Men jeg synes uttrykket hans var mye bedre på dette bildet.

 

Her var det mye bra. Skal følge ekstra med på denne da vi bruker samme hus med samme nyinnkjøpte makroobjektiv ;)

Takk for det. Da må nesten jeg følge med på deg og ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Flotte bilder som gjør at man får lyst til å følge med videre (i tillegg til at jeg vurderer å kjøpe 105mm-en, klarer aldri å bestemme meg). Likte spesiellt det siste bildet! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hehe, jeg ser nesten litt skummel ut! Kult portrett mister Luka, jeg er fornøyd.

 

Det er deg det er bilde av altså? =)

 

Liker jobben du har gjort med øynene, for du har gjort noe med dem - eller iallfall det ene - sant? Eller har Inger Lise en så naturlig glød? ^^

 

Uansett: Me like!

Lenke til kommentar
Hehe, jeg ser nesten litt skummel ut! Kult portrett mister Luka, jeg er fornøyd.

 

Det er deg det er bilde av altså? =)

 

Liker jobben du har gjort med øynene, for du har gjort noe med dem - eller iallfall det ene - sant? Eller har Inger Lise en så naturlig glød? ^^

 

Uansett: Me like!

 

Det er det ja :) Hehe, neida, tror nok det er min naturlige glød.

Lenke til kommentar

Tusen takk!

 

5. var meget kult! Tror nesten temaet ditt for neste fest må bli portretter :p

God idé Øyvind. Stiller du opp?

 

Liker jobben du har gjort med øynene, for du har gjort noe med dem - eller iallfall det ene - sant? Eller har Inger Lise en så naturlig glød? ^^

Jeg må innrømme at jeg gjorde dem litt lysere ;) Og, takk!

Lenke til kommentar
6. oktober - Øyvind

 

Likte veldig godt snittet på bilde, liker å komme så nært innpå :) Lurer litt på hvor fokuspunktet er da, for jeg får litt "blur" følelse. Skulle gjerne hatt et litt klarere fokuspunkt, for å få litt mer kontrast. Ellers supert :thumbup:

 

Tror du har et talent for portretter. Syntes virkelig du kommer med mange flotte.

Endret av ingerlisewalle
Lenke til kommentar

Tusen takk FunFact!

 

6. oktober - Øyvind

 

Likte veldig godt snittet på bilde, liker å komme så nært innpå :) Lurer litt på hvor fokuspunktet er da, for jeg får litt "blur" følelse. Skulle gjerne hatt et litt klarere fokuspunkt, for å få litt mer kontrast. Ellers supert :thumbup:

 

Tror du har et talent for portretter. Syntes virkelig du kommer med mange flotte.

Tusen takk for det Inger Lise. Jeg synes det er gøy å ta portretter og, så det er godt mulig det kommer flere av de i denne festen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...