Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - iamluka - 105mm macro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som ser hva jeg har tatt bilde av?
Nei. Ingen.

 

Hesteportrettet ble übersupert. Litt ISO-støy på Inger Lise, så det tror jeg hadde fungert bedre i et litt mindre format. Men du fanget et ganske fint uttrykk der.

Takk for kommentar. Det ble litt mer støy enn det jeg hadde håpet på.

 

Gårsdagens bilde er av en CD, tatt med blits.

Lenke til kommentar

24. oktober - Caballo

 

Som sikkert den her i forumet som har tatt mest bilder av hest, kan jeg virkelig si du har talent! Tiger ser kjempe flott ut, jeg liker :thumbup:

 

25. oktober - Inger Lise

 

Liker egentlig ikke bilder av meg selv, ser helt noddy ut som regel, men her likte jeg godt at øynene mine så store ut.

 

26. oktober - Blue Eye

 

Vet egnetlig ikke om jeg liker bilde, kult lys på det blå, men den røde streken irriterer meg.

Endret av ingerlisewalle
Lenke til kommentar

31. oktober - Brage

 

post-188600-1257020226_thumb.jpg

 

f/3

1/100 sek

ISO 200

 

Så klarte jeg å komme meg igjennom denne festen også. Det har vært veldig gøy, og jeg har blitt godt kjent med makroen. Jeg er stort sett veldig fornøyd med alle bildene jeg har lagt ut, så å plukke ut 3 kan bli vrient. Noen innvendinger?

 

Nå som jeg er så godt i gang med å ta bilder hver dag, lurer jeg nesten på hvordan jeg skal stoppe. Når er neste fest? Må vi vente helt til april?

 

En stor takk til alle som har tatt seg turen innom for å kikke på bildene, og en enda større takk til de som har tatt seg bryet å kommentere.

Lenke til kommentar
Brage var da en flott kar :) En fin avslutning på en interessant oktoberfest.

 

Det blir noen en-ukes utfordringer i tiden fremover til april. Så hold ut.

 

Takk for festen.

 

Tom

Tusen takk for det Tom! Jeg skal følge med. Det er noe jeg vil få med meg ;)

 

Veldig mange bra bilder så det blir jo at oktoberfesten er bra gjennomført! Jeg har kikket innom tråden din med jevne mellomrom men tror ikke jeg har vært så god til å kommentere.

:(

Tusen takk for det. Jeg har ikke kommentert så mye på andre selv heller ;) Men jeg setter fortsatt pris på at du har tatt deg tid til å kikke innom her.

 

Nydelig avslutning. Skikkelig blikkontakt, skarpt og fint. Pent danderte høstløv ute av fokus og en følelse av ro med den beitende hesten i bakgrunnen. Takk for følget gjennom måneden.

Tusen takk! Og takk til deg for alle hyggelige kommentarer.

Lenke til kommentar
Det var en staut hingst, ja - ble intenst med midtstillingen av hodet. En fin fest, fra en småklysete Jon Torstein til spennende lek med lys. Liker flere av de mørke bildene, med blader, cornflakes og lett kamuflerte cd-skiver.

Takker for fin fest - har kost meg med å følge med i den! :)

Tusen takk for det Trondster!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...