Gå til innhold

HD 58xx OC og ytelses tråden


Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har vi muligheten til både på P6T7 og 4-way sli kortet, men det som er kult med det der er at du kan ha 2 cpuer :dribble:

 

"As several eagle-eyed readers already spotted, the W555 has two LGA1366 processor sockets, however, that doesn't mean you'll be able to chuck in a pair of Core i7s and start overclocking. This is because Core i7s only have a single QPI link, which is used to talk to the motherboard X58 chipset. To run a pair of processors in SMP, you'll need a pair of Xeon W5000-series CPUs, each of which has a pair of QPI links, one to talk to the motherboard chipset, and one to talk to the other CPU."

 

:dribble:

Endret av itspersonal
Lenke til kommentar
Smartdoctor might give you a little more vcore AND, if you know how to edit your bios, the newest RBE beta supports writing the second vt1165MF's registers to increase memory voltage as well (5870,5970)

 

Håper at det kommer en "slide" i Afterburner slik at vmem kan settes opp der :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sitter å leker meg med en 920 D0 mens jeg venter på en ny Gulftown, den er faktisk bedre enn min Xeon W3520. Fikk meg en ny highscore med 4 kjernes CPU, plukket opp litt klokke-kunnskap av **DP** på fredag.

 

3DMark Vantage Score 38698, GPU score 44339 og CPU score 28008

 

Endret av minhund
Lenke til kommentar

hei, jeg har et Asus HD-5870 kort og lurer på hvorfor skjermen blir vertikalt stripete med 2 gråfarger, hvis noen skjønner hva jeg mener, jeg har klokka det til 1000Mhz core og 1300Mhz mem og ca 1.250 V, også lurer jeg på hvorfor jeg får litt "hakking" i spill som CoD MW2 når jeg har overklokka, jeg kjører på FPS-sperra heletiden på 91 FPS men jeg har "hakking" ca hvert 5 sec. og har noen erfaring med at i Bad Company 2 så får man ikke mer FPS ved å skru ned grafikken? Jeg har jo en stor flaskehals med C2D E6850 og 2 år gammel hardware da....

 

Takker for svar og tommer opp for tråden.

Lenke til kommentar
Nice! Fant ut at Catalyst center ikkje egentlig støttes av ATI med Server 2008.

 

Jaja, da var det win 7 igjen. Catalyst center funker ikkje med crossfire i server 2008 nå :(

 

Jeg fant ut hvordan man får det til, dette var i Server 2008, ikke R2, men det var akkurat det samme der i Crossfire med at CCC maset om ikke støttet driver etc..... La ut quide på Rage3d, om du vil prøve :thumbup:

Lenke til kommentar
Nice! Fant ut at Catalyst center ikkje egentlig støttes av ATI med Server 2008.

 

Jaja, da var det win 7 igjen. Catalyst center funker ikkje med crossfire i server 2008 nå :(

 

Jeg fant ut hvordan man får det til, dette var i Server 2008, ikke R2, men det var akkurat det samme der i Crossfire med at CCC maset om ikke støttet driver etc..... La ut quide på Rage3d, om du vil prøve :thumbup:

Jatakk for link :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...