Gå til innhold

Windows 7 - Hjelp til å fjerne passord inlogg?


Shonah

Anbefalte innlegg

Heisan.

 

Tester ut Windows 7 og liker det.

Men....jeg får ikke til å fjerne passord innlogging. Jeg har gjennomført denne og fått bort passord, men ikke det lille ikonet man må trykke på for å komme inn i Windows.

Altså hvordan få vekk både passord og det lille bildet man må trykke på

for å komme rett inn?

 

 

Mvh. Shonah

Endret av Shonah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette tror jeg blir løsningen: http://on10.net/blogs/sarahintampa/Tip-Aut...7-User-Account/

 

Merk at det kan hende du må ha passord på maskinen, sett da et enkelt 123 eller lignende :)

 

 

Takk for innspill!

 

Jeg forklarte meg sikkert litt rart ...kan skyldes to timer med feiling her nå :-)

Jeg har gjort det som står i den guiden og forsåvidt fått det til...men fortsatt kommer jeg ikke rett inn. Jeg må nelig trykke på det j*/+la lille ikonet for å komme inn.

 

Jeg har tenkt å teste noe som heter instant boot (ASROCK) på maskinen min, og det funker ike uten at jeg kommer rett inn.

 

Shonah

Lenke til kommentar

Hei hei....jeg fant det ut.

 

Av en eller annen grunn var det opprettet tre brukere

 

Guest

Homegroup user

MinBruker\homegroup

 

Slettet Homegroup user og endret minbruker til Administrator

Fjernet haken foran “Users must enter a user name and password to use this computer”

Trykket Apply og la til passord som jeg bekreftet. Log av og på og vips...rett inn gitt :-)

 

Jeg må sjekke litt meg ut av hva som egentlig har skjedd under installasjon og hva som skjer når brukere blir fjernet. Men, netverksforbindelse til to XP maskiner funka fortsatt...

 

Shonah

Endret av Shonah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...