Gå til innhold

Hvor skal vi dra på sommerferie?


Mchansern

Anbefalte innlegg

Ja, nå drar det seg mot høst og vi har begynt å tenke på sommeren 2010. Vi er en familie på 4. To voksne og to ungdommer. Vi har gått litt lei av Spania (big surprise, bare Nordmenn og Svensker på fylla). Vi tenkte litt på Bulgaria, men etter å ha lest et par skrekkhistorier er vi vel heller lunkne. Vi var på Malta i sommer.

 

Her er et par kriterier som bør fylles opp:

 

*Varmt i luft og vann. Luften bør ligge på 25-35.

*Det bør vel være overkommelig priset. Vi regner vel med et budsjett på 40-50.000 på ferien (14dg) tenker jeg.

*God mat er et pluss.

 

Ellers kan jeg nevne at vi har tenkt til å reise midt i fellesferien (mellom Juli og August).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bulgaria er nok ille hvis du drar til party stedene, men hvis du holder deg unna de er det faktisk ganske fint...

 

Selv var jeg og en kompis i Sozopol i fjor, var på andre siden av "bukta" fra Sunny beach. Hovedsaklig østeuropeere der, ikke at det var noe problem. Fint var det og. Tror at vi reiste med Lilleput reiser, men er ikke hundre prosent sikker der...

 

Lykke til i feriesøkinga!

 

(Hvis du lurer på noe og ønsker svar fra meg, send meg en melding om at jeg skal svare... Glemmer å følge opp tråder jeg svarer i)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...