Gå til innhold

Hva skjer viss jeg sender inn en modifisert 360 til support?


HolyKrist

Anbefalte innlegg

Fikk min igår, men det nye Lite-On drevet. Måtte betale 500,- for å få den modda, men fortsatt rimeligere enn å kjøpe spill. :woot:
Du er bra dum.

Ser ikke noe galt i det innlegget der.

 

Jo, skrev men i stedet for med.

 

Men fra spøk til alvor: Jeg sier ikke at jeg IKKE kjøper spill, men jeg lasta ned Alone in The Dark og er veldig glad for at jeg ikke betalte 500,- for det. Spill som Forza 2, Forza 3, Call of duty 4, 5 og Modern Warfare 2 har jeg, eller komme jeg til å kjøpe,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk min igår, men det nye Lite-On drevet. Måtte betale 500,- for å få den modda, men fortsatt rimeligere enn å kjøpe spill. :woot:

 

Voks opp og heller kjøp spill!

Herregud er det mulig å vere så dum?

Ser at det eg pota ble vinklet feil eg meinte at han som sier Voks opp og kjøp spill er dum! Dette blir fordomt! Skal dere drive moral politi? Der finst mulighet til å modde xbox å visst folk velger å gjøre det så la dem gjøre det! Herrgud1 Man er da ikke dom får di man ikke går i butiken å kjøper et spill? Du er heller smart som sparer penger på spill som du har angra ræva di på at du kjøpte! Eg kjøper og laster ned! Har du noe problem med det så kan meg å den person som har noe i mott det ta det på PM! SKJØNT?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...