Gå til innhold

Bilder av wannabe-tøffinger med sverd og ertepistoler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg begynner å tenke meg om... Er bildene tatt på vollan?? Synes jeg ser noe kjent! :-?

 

Edit: Det der er ikke Vollan... Det er målselv(a) vi ser der ikke sant?

 

Målselva, den gamle hengebrua nært Olsborg/Moen. Skogen ved Andslimoen. Skogen bak Høgtun. Der er sverd&greier-bildene tatt.

 

Og tusen takk, starfish.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Det sto det på russedressen min. Det var basicly nesten det eneste som sto på den.

 

Det var bra sagt. Synes jeg har sett/hørt den før men den rocker. Mye sannhet i den :woot:

Lenke til kommentar
Seriøst ment. Større nisser hat jeg ikke sett. Disse nissene her overgår mange av de jeg har sett på et softgun forum. Sikkelige syke wannabes. De trenger seriøs hjelp.

Vi snakker ikke lenger om noen hobby her. Fy kjøss så patetisk!!!!!!

 

Det var da fælt så dømmende da, kan ikke folk få lov til å holde på med det de synes er gøy, uten at sånne som deg skal kommentere det.. Er sikkert en del av det du driver med, som mange andre synes er patetisk, uten at de kommenterer det av den grunn. STFU!

Lenke til kommentar
Seriøst ment. Større nisser hat jeg ikke sett. Disse nissene her overgår mange av de jeg har sett på et softgun forum. Sikkelige syke wannabes. De trenger seriøs hjelp.

Vi snakker ikke lenger om noen hobby her. Fy kjøss så patetisk!!!!!!

 

Hehe... Om vi trenger hjelp eller ikke, tror jeg vi skal la de profesjonelle ta seg av. Men vi har det iallefall gøy! :lol:

Og når vi tok de omdiskuterte bildeseriene hadde vi det faktisk abnormt morsomt. Vet det er gøy å dømme folk du ikke kjenner, men det er likevel ganske lite konstruktivt :)

 

Min personlige favoritt:

hunters.jpg

Lenke til kommentar
Ja, jeg liker for eksempel å spille basketball i fritiden.

 

De liker å gå rundt i skogen med kostymer og sverd og lekepistoler.

og jeg liker å se på damene mens vi kjører igennom Stavern og larvik på veg hjem fra jobb ....

 

og de liker å leke nyte hverandre med pistoler og sverd ..

 

PS: din Avatar er for stor .. grensen her en 50x50 ..

 

Hvorfor sier du det, når det ikke stemmer. (du finner ut det ved å trykke egenskaper :D )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...