Gå til innhold

Skal ha nytt tastatur, men hvilket?


Anbefalte innlegg

Kan underskrive på at keytronic er konge.

Men har faktisk ødelagt ett selv i går :roll: Helt ødelagt er det ikke, punktum funker ikke og space funker bare havleis. Mistet det i gulvet i går, etter mange måneders lik bruk. Og før det var det stasjonert på en skole, så kan dere tenke dere hva det har gått igjennom der. Vurderer å prøve å få et nytt ett, men spørs om det funker ettersom det ikke er jeg som har kjøpt det. Står hordaland fylkeskomune med stre røde bokstaver på det. Alternativet er å prøve å fikse det, eller be pappa finne et nytt på jobben. Keytronic skal jeg ha uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
keytronic ruller! de har et lifetime designer tastatur som koster ca 580,-

dette kan du hamre på så mye du vil. det går bare ikke i stykker. og

om det gjør det, så får du nytt. vet ikke om de har søle-sprit-på-tastatur-

og-få-nytt garanti, men det er i alle fall vanvittig bra.

 

Det er kanskje akkurat det jeg skulle hatt, hvertfall med enn lillebror som er flink til å søle sprit rundt omkring, var han som tok det i helga :roll:

Lenke til kommentar
niks, ikke brukbart. dette, derimot..

 

Takler ikke sånne "comfort"-tastatur, noe av det mest ukomfortable jeg har vært ut for. Ironisk nok. Orker ikke bryet med å venne meg til en ny tastatur-fasong.

 

Har det selv, et meget godt tastatur! Jeg garanterer deg (hvis du skriver touche i alle fall) at det ikke er noen vei tilbake til vanlig rett tastatur etter toppen 1 time på dette tastaturet. Jeg trodde jeg skulle trenge tid til å skrive på det, men så godt som alle knappene satt perfekt fra begynnelsen av. Det tok derimot ikke lang tid før det ble "vanskelig" å skrive på vanlige tastatur. Tro meg; du kommer ikke til å angre på en overgang til delt tastatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...