Jump to content
Sign in to follow this  
Misshaped

Skal ha nytt tastatur, men hvilket?

Recommended Posts

niks, ikke brukbart. dette, derimot..

Takler ikke sånne "comfort"-tastatur, noe av det mest ukomfortable jeg har vært ut for. Ironisk nok. Orker ikke bryet med å venne meg til en ny tastatur-fasong.

Goebbels: Hvilket av de var det du hadde?

Takler ikke sånne "comfort"-tastatur, noe av det mest ukomfortable jeg har vært ut for. Ironisk nok. Orker ikke bryet med å venne meg til en ny tastatur-fasong.

bruker du det i mer enn ett minutt, er det faktisk det diggeste i hele verden. menmen.. your loss. ;)

Skaff deg et gammelt Keytronic AT tastatur og en AT->PS2 overgang,

knallbra tastatur med god hardware. "piper" aldri i spill og du kan bruke en god del taster samtidig (micromachines 4 player!! :woot: ) ikke bare 2-3 samtidig slik som en del nyere tastatur har...

Logitech Internet Navigator er en helt alright tasteblokk. Tastfølelsen er ikke like diggbart presis som f.eks på et Keytronic-tastatur, men det er helt ok. Pent er det også.

Bruker KT1000 fra KeyTronic... er relativt fornøyd, men skal kjøpe meg dette snart

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=2&s=pl

Har testet dette, og det er kanskje det diggeste tastaturet jeg har brukt. Helt enkelt - ikke noe ekstra dritt, bare et enkelt, køykvalitets tastatur! Kjører sort design på utstyret mitt, men om du foretrekker PC-grå, så har de den fargen også...

Keytronic sitt KT2001 herjer. "Gammelt" utseende og ikke noen ekstra makkeknapper, men dog...

Aldri brukt et mer behagelig tastatur i hele mitt litt. Svært deilig at knappene har forskjellig fasthetsgrad ettersom hvilken finger de skal trykkes ned av (ergoforce).

Jeg skal neppe tilbake til Logitech iallfall.

Takk for alle svar. Skal se litt rundt, men det ser ut til å bli et Logitech siden jeg har prøvd det en del før og er ganske fornøyd.

Og til slutt Psilocybe: Jeg har prøvd et slikt tastatur flere ganger og mer enn 1 minutt i slengen, men formen passer ikke meg og mine "arbeidsmetoder", men takk for forslaget :)

keytronic ruller! de har et lifetime designer tastatur som koster ca 580,-

dette kan du hamre på så mye du vil. det går bare ikke i stykker. og

om det gjør det, så får du nytt. vet ikke om de har søle-sprit-på-tastatur-

og-få-nytt garanti, men det er i alle fall vanvittig bra.