Gå til innhold

Skal ha nytt tastatur, men hvilket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan underskrive på at keytronic er konge.

Men har faktisk ødelagt ett selv i går :roll: Helt ødelagt er det ikke, punktum funker ikke og space funker bare havleis. Mistet det i gulvet i går, etter mange måneders lik bruk. Og før det var det stasjonert på en skole, så kan dere tenke dere hva det har gått igjennom der. Vurderer å prøve å få et nytt ett, men spørs om det funker ettersom det ikke er jeg som har kjøpt det. Står hordaland fylkeskomune med stre røde bokstaver på det. Alternativet er å prøve å fikse det, eller be pappa finne et nytt på jobben. Keytronic skal jeg ha uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
keytronic ruller! de har et lifetime designer tastatur som koster ca 580,-

dette kan du hamre på så mye du vil. det går bare ikke i stykker. og

om det gjør det, så får du nytt. vet ikke om de har søle-sprit-på-tastatur-

og-få-nytt garanti, men det er i alle fall vanvittig bra.

Det er kanskje akkurat det jeg skulle hatt, hvertfall med enn lillebror som er flink til å søle sprit rundt omkring, var han som tok det i helga :roll:

Skrevet
niks, ikke brukbart. dette, derimot..

Takler ikke sånne "comfort"-tastatur, noe av det mest ukomfortable jeg har vært ut for. Ironisk nok. Orker ikke bryet med å venne meg til en ny tastatur-fasong.

Har det selv, et meget godt tastatur! Jeg garanterer deg (hvis du skriver touche i alle fall) at det ikke er noen vei tilbake til vanlig rett tastatur etter toppen 1 time på dette tastaturet. Jeg trodde jeg skulle trenge tid til å skrive på det, men så godt som alle knappene satt perfekt fra begynnelsen av. Det tok derimot ikke lang tid før det ble "vanskelig" å skrive på vanlige tastatur. Tro meg; du kommer ikke til å angre på en overgang til delt tastatur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...