Gå til innhold

Garderobemannen er en drittbutikk


Oslo55

Anbefalte innlegg

Melding fra moderator : Dessverre har trådstarter bestemt seg for å fjerne hele originalinnlegget og to andre innlegg (to ganger), etter at Garderobemannen valgte å ordne opp for han. Det kan være, at klagen på et forum, er eneste grunn til at de valgte å ordne opp, og da er det synd at trådstarter har gjort dette fremfor å legge til det nedenstående i stedet for å bytte ut hele originalinnlegget.

 

For å summere det hele, så var det amatørmessig montering av garderobeskap, fraskrivelse av ansvar, amatørmessig "fiksing" av den amatørmessige monteringen og påfølgende taushet fra firmaet som førte til trådstarters klager, helt til de fikk nyss om denne tråden. Men selv etter det måtte trådstarter mase på firmaet før noe skjedde

______________________________________________________________

 

 

Saken løste seg på den beste, og meget tilfredstillende måte. Dette er til stor glede for meg. Alle kort ble lagt på bordet. Jeg sitter igjen med en såpass god følelse, og tillit til firmaet at jeg synes de bør få en såpass mulighet til å kunne starte med rene ark fra nå av. Selv om det tok tid for meg... Det er også 2ting som dette firmaet tilslutt beviste for meg. De tilbydde meg aldri penger. De ba meg aldri om å fjerne innleggene. Uansett takker jeg for støtten og oppmerksomheten jeg fikk i fra dere. Takker spesielt diskusjon.no for hjelpen. Grunnen til at jeg ønsket å fjerne innleggene er at når personer er såpass reale og innrømmer feil, samt at de rydder opp for kunder og internt og at ledelsen tilslutt leverte!!

 

JEG FJERNET INNLEGGET.... FORDE JEG ØNSKER Å GI GARDEROBEMANNEN EN NY SJANGSE. Noe jeg velger å tro på at de jobber med, utifra fakta opplysninger jeg har fått, vært vitne til. Derfor håper jeg at moderator på diskusjon.no SAMTYKKER! ER DET GREIT?

 

SÅ LENGE JEG BLE MEGET FORNØYD, OG AT SAKEN NÅ FOR MIN DEL, ER AVSLUTTET, samt at rette vedkommende og firma har tatt saken min seriøs med prosedyrer.. SER JEG INGEN GRUNN TIL AT DE IKKE SKAL FÅ EN NY MULIGHET.

 

Nå er det opp til moderator her på forumet å avgjøre hvordan julen 2009. ønskes å bli ;-)

 

 

Til dere alle !!!! Marry Christmas!

Endret av Super8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av siteringsfunksjonen. Vær vennlig å passe på og sitere det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke sitere mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved sitering av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å sitere flere innlegg bakover, så oppfordres man til å bruke skjul-funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Til Oslo55,

Vi hos Garderobe-Mannen beklager at du ikke har fått den servicen og produktet som du hadde forventet. Som Norges desidert største aktør som garderobeleverandør, så ønsker vi at ALLE kunder skal få den beste kjøpsopplevelsen hos oss. Og selvsagt er de aller aller fleste meget fornøyd. Vi vet at dette ikke hjelper for din del, men om du tar direkte kontakt med oss i ledelsen på [email protected] så skal vi sørge for at du også blir en av våre fornøyde kunder. Vi er virkelig avhengig at også du blir en av våre gode referanser.

Mvh. Garderobe-Mannen

Lenke til kommentar

De prøvde vel bare å glatte over kritikken her på forumet, men det fungerer dårlig når vi faktisk får tilbakemelding fra kunden om hvordan dette gikk :)

 

Eneste måten å bedre ryktet på nå, er å faktisk ordne opp for trådstarter på en god måte. Skjer ikke dette, er det plutselig en lang rekke forumbrukere som aldri vil benytte firmaet (tråden har vært lest 1353 ganger til nå), og alle disse vil fraråde alle de kjenner å oppsøke firmaet. Da snakker vi tusener av potensielle kunder, som Garderobemannen har mistet på grunn av at de ikke ordner opp for denne kunden.

 

Ikke all reklame, er god reklame :)

Lenke til kommentar
Jeg visste ikke hva Garderobemannen var for noe (først trodde jeg kanskje det var en ny gærning fra Bergensområdet), men etter å ha lest denne tråden tror jeg at jeg ser på andre alternativer hvis jeg noensinne får behov for et skreddersydd klesskap (lite sannsynlig, i grunnen).

 

Haha.. Deilig med en god latter på morgenen. Takk!

Lenke til kommentar

Trådstarter har effektivt ødelagt tråden med å endre førsteposten. Det er ikke tillatt å fjerne hele innlegg på denne måten, selv om det er ens eget.

 

Jeg har endret emnetittel tilbake, og gjenopprettet originalinnlegget og slettede innlegg. Om trådstarter endrer tilbake igjen, kan advarsel utdeles. Trådstarter bes ta kontakt med meg via PM om han har gode grunner til at innlegget skal slettes ved f.eks trusler eller lignende fra firmaet.

Endret av Super8
Lenke til kommentar

aken løste seg på den beste, og meget tilfredstillende måte. Dette er til stor glede for meg. Alle kort ble lagt på bordet. Jeg sitter igjen med en såpass god følelse, og tillit til firmaet at jeg synes de bør få en såpass mulighet til å kunne starte med rene ark fra nå av. Selv om det tok tid for meg... Det er også 2ting som dette firmaet tilslutt beviste for meg. De tilbydde meg aldri penger. De ba meg aldri om å fjerne innleggene. Uansett takker jeg for støtten og oppmerksomheten jeg fikk i fra dere. Takker spesielt diskusjon.no for hjelpen. Grunnen til at jeg ønsket å fjerne innleggene er at når personer er såpass reale og innrømmer feil, samt at de rydder opp for kunder og internt og at ledelsen tilslutt leverte!!

 

JEG FJERNET INNLEGGET.... FORDE JEG ØNSKER Å GI GARDEROBEMANNEN EN NY SJANGSE. Noe jeg velger å tro på at de jobber med, utifra fakta opplysninger jeg har fått, vært vitne til. Derfor håper jeg at moderator på diskusjon.no SAMTYKKER! ER DET GREIT?

 

SÅ LENGE JEG BLE MEGET FORNØYD, OG AT SAKEN NÅ FOR MIN DEL, ER AVSLUTTET, samt at rette vedkommende og firma har tatt saken min seriøs med prosedyrer.. SER JEG INGEN GRUNN TIL AT DE IKKE SKAL FÅ EN NY MULIGHET.

 

Nå er det opp til moderator her på forumet å avgjøre hvordan julen 2009. ønskes å bli ;-)

 

 

Til dere alle !!!! Marry Christmas!

Endret av Oslo55
Lenke til kommentar

Bra de ordnet opp og at det løste seg til slutt :)

 

Imidlertid synes jeg det er dårlig gjort å ødelegge tråden på denne måten. Tross alt, du ble utsatt for slett kundebehandling i utgangspunktet, og det tok lang tid før det ordnet seg.

Hadde det ikke vært bedre om du endret tittelen til noe litt mindre dramatisk, og så lot historikken vise at du var misfornøyd, men at de ordnet opp til slutt?

 

Jeg tror vanlige, oppegående folk klarer å forstå hva som har skjedd. Enten en dårlig håndtverker eller en dårlig underleverandør har gjort en dårlig jobb, men når ledelsen fant ut hva som har skjedd ordnet de opp. Derfor ville jeg latt tråden være som den var, og heller gi de ros i sisteinnlegget.

 

Personlig håper jeg en moderator kan gjenopprette tråden og låse den ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...