Gå til innhold

email recovery på Linux Linpus


ToP-HaiR

Anbefalte innlegg

Regner med at dette er riktig forum del, ellers får noen flytte posten =) anyways.

 

Klarte ved en feil å slette all mailen jeg har på en Aspire One, noe som egentlig ikke var et problem da all mailen forsatt lå på serveren til ISP'n. Problemet kom derimot da jeg skulle laste det ned på nytt. Et alternativ i options som sletter mail som blir lastet ned sto på, så det Aspir one Mail klienten gjorde var å slette all mail, men den lastet ikke noe ned först siden den fra för husket at disse mailene hadde den lastet ned för. Resultatet ble at jeg nå sitter uten noen mail på noen av stedene.

 

Så det jeg lurte på var om det noen hadde peil på et email recovery program som kan gjenopprette det som har blitt slettet på laptopen (papirkurven i mail klienten er blitt tömt men ikke noe har blit gjort utover det så det kan da ikke ha blitt overskrevet). Har prövd å gjort noen sök på google men finner ikke noe relevant (alt gjelder outlook etc)

OS'et er Linux Linpus (tror jeg? Det er en Aspire One iallefall)

 

Noen som har noe peil? =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge du ikke har kjørt komprimering av mailfilene så kan det tenkes at mailen bare er markert som slettet.

Er den slettet skikkelig håper jeg du ikke har brukt maskinen til noe som helst etterpå. har du det er det sannsynlig at filene er blitt overskrevet, hvis ikke må du bruke ett eller annet recoveryprogram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...