Sewero Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Kikket litt på clas ohlson og det største jeg fant var 3,8 cm*1,6cm*2m noen som vet hvor jeg kan finne større. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) vet ikke hvor du bor så vet ikke hva slags butikker du har tilgang på, men det finnes da bransjebutikker for elektro installatører som selger større "tunneler" en dette. *update* f.eks:elektroskandia.no eller onninen Endret 13. september 2009 av stich_it Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Jeg bor i Akershus, det å kjøpe hos bransjebutikker er siste mulighet da det pleier å koste mye mer der. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 men det er stort sett på slike plasser de har det du er ute etter. eventuelt så kan du jo ta en tur innom monter og lignende butikker, kanskje biltema eller jula vis du har en slik i nærheten. vet ikke om de har men det er de jeg ser som sansynlig at kan ha iallefall. Lenke til kommentar
lordmyrland Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Tror også Maxbo har en del større kanaler. Er ikke sikker, men verdt et forsøk... Lenke til kommentar
Cpt.Alx Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Kom over disse: http://www.moveme.no/products/til-naerings...-10x2meter.html Typisk butikk som selger brukte kontormøbler etc. Har ikke peiling på om dette er dyrt eller billig, men ser at dimensjonen er større en det du trenger. (Disse er jo ikke av den typen du setter opp midt i stua, men hvem vet hva du trenger -Alx Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 De var "litt" for dyre, str. virka grei Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 www.elfa.no har et ganske stort utvalg av kabelkanaler. www.netonnet.no hadde også noen ruller på 15 meter som var litt større om jeg ikke husker feil. Alternativet er kanskje å bruke 2 kanaler ? Lenke til kommentar
lordmyrland Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 www.elfa.no har et ganske stort utvalg av kabelkanaler. www.netonnet.no hadde også noen ruller på 15 meter som var litt større om jeg ikke husker feil. Alternativet er kanskje å bruke 2 kanaler ? elfa.no har nok ikke så mye kabelkanaler. Der har de nok for det meste garderobeinnredninger, elfa og ELFA Elektronikk er to helt forskjellige ting. Men prøv elfa.se isteden... Eller stikk innom ELFA butikken i Oslo. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Netonnet fant jeg ingen og heller ikke på elfa.se ( ihvertfall ikke som passet min smak). Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Jeg bor i Akershus, det å kjøpe hos bransjebutikker er siste mulighet da det pleier å koste mye mer der. Bransjebutikk, som i lokal elektroforretning er oftest svindyrt, ja. Eksempel: Kjøpte en meter 4*6mm2 gummikabel hos en lokal installatør; pris 195,- pluss moms. Ved en annen anledning jeg hadde bruk for samme kabeltype bestilte jeg fra www.elhandel.no, og betalte da 270,- pluss moms for seks meter... To steder som nok har kanaler i alle mulige størrelser; forannevnte elhandel.no, samt elektroimportøren.no. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Sjekk www.elhandel.no Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Selv tenker jeg satse på disse når jeg skal legge om stua http://www.hager.no/kabelf0ringer/1703.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå