Gå til innhold

halo odst 299kr hos elkjøp.


Laskelurs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg bor rett utenfor Oslo og fikk det ikke i dag (Sendt mandag).. stikker til en elkjøp filial og røsker med en kopi derifra til 299,- og selger den jeg får i posten.

 

Makan til søppel.. Bortkastet tid og frustrasjon!

 

EDIT: ........................ stemning vet jeg, kom hjem fra elkjøp og skal game, viser seg nå at den ene xbox'en min gir meg RROD og den andre sender en liten svart strek fra venstre til høyre på skjermen!

 

Koblet til med VGA kabel og satt den til 1920*1080, men kvaliteten er ikke akkurat på høyde med komponent i 1920*1080 (har ikke HDMI på boxen) :(

Endret av Snoft
Lenke til kommentar

jeg fikk spillet fra elkjøp idag. Trist og vente i dagesvis etter att spillet er sluppet før det ligger i postkassa.

 

Men når det er sagt, har holdt på i 4-5 timer idag. Og makan til drittspill er det lenge siden jeg har spilt.

ps2 grafikk. Kjedelige kamper. Nitriste,mørke omgivelser. Tragisk kontroll på kjøretøy.(noe som ikke er nytt i denne serien)

Huttetu, detta var skuffandes. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er et rimelig bomkjøp hvis du ikke like Halo 3, ODST og H3 er så og si det samme.

det er jo bare triste omgivelser når du spiller Rookie, og det er det et poeng med, musikken og det visuelle er trist, hele greia er trist, han er alene og leter etter kompisene sine.

 

selv om grafikken begynner å bli utdatert så synes jeg ikke at den er direkte dårlig, langt ifra PS2 grafikk, da burde du dra frem PS2 igjen

 

men uansett, så synes jeg det er et kult konsept og det fungerer bra,

skulle de ha fiksa grafikken hadde det tatt mye lengere tid.

helt greit spill ikke noe AAA titel, men morro å spille

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
det er et rimelig bomkjøp hvis du ikke like Halo 3, ODST og H3 er så og si det samme.

det er jo bare triste omgivelser når du spiller Rookie, og det er det et poeng med, musikken og det visuelle er trist, hele greia er trist, han er alene og leter etter kompisene sine.

 

selv om grafikken begynner å bli utdatert så synes jeg ikke at den er direkte dårlig, langt ifra PS2 grafikk, da burde du dra frem PS2 igjen

 

men uansett, så synes jeg det er et kult konsept og det fungerer bra,

skulle de ha fiksa grafikken hadde det tatt mye lengere tid.

helt greit spill ikke noe AAA titel, men morro å spille

Er nok ikke den største fan`n nei. Men likte Halo 3 sånn passe godt. Var jo en grunn til att eg kjøpte odst vettu :fun:

Endret av duttebassen
Lenke til kommentar

**** gikk ned på den lokale elkjipen for og kjøpe Halo ODST for HER står det at de har det på lager så kommer jeg ned... Bekalger tomt.. Hva F*** det står jo på elkjøp-no at dere har det på lager jo!!! -Ja men det har vi ikke...

 

Dette irriterer meg noe grenseløst!!!

Jeg forhåndsbestillte forde jeg ville ha det på Realese ikke en uke etter realese!!!

Lenke til kommentar

Ganske fantastisk i grunnen. Fikk mail om at spillet ble sendt forrige mandag, men har ennå ikke fått det. Har måtte ringe inn to ganger til kundeservicen og på fredag sa de bare at jeg måtte vente og se om jeg fikk det lørdag eller mandag. Nå fikk jeg ingenting i postkassa verken lørdag, mandag eller tirsdag, så jeg ringte inn igjen. Trengte ikke å si at det var Halo ODST en gang, når jeg presentert saken at jeg ikke hadde fått et produkt i posten ennå. Var visst et problem med transportøren deres og det var flere som ikke hadde fått det ennå. De sa nå at transportøren hadde lovt å få det ut innen torsdagen nå, så jeg måtte vente til da.. Absolutt siste gang jeg forhåndsbestiller et spill på elkjop.no, tror forøvrig ikke jeg gidder å gjøre det noen steder, for det er ytterst sjeldent jeg har fått spill akkurat på release dagen i grunnen..

Lenke til kommentar
Ganske fantastisk i grunnen. Fikk mail om at spillet ble sendt forrige mandag, men har ennå ikke fått det. Har måtte ringe inn to ganger til kundeservicen og på fredag sa de bare at jeg måtte vente og se om jeg fikk det lørdag eller mandag. Nå fikk jeg ingenting i postkassa verken lørdag, mandag eller tirsdag, så jeg ringte inn igjen. Trengte ikke å si at det var Halo ODST en gang, når jeg presentert saken at jeg ikke hadde fått et produkt i posten ennå. Var visst et problem med transportøren deres og det var flere som ikke hadde fått det ennå. De sa nå at transportøren hadde lovt å få det ut innen torsdagen nå, så jeg måtte vente til da.. Absolutt siste gang jeg forhåndsbestiller et spill på elkjop.no, tror forøvrig ikke jeg gidder å gjøre det noen steder, for det er ytterst sjeldent jeg har fått spill akkurat på release dagen i grunnen..

FØR TORSDAG?! WTF!!!! DET ER 2 DAGER TIL OG DET VILL SI AT DET VILL BLI 10 DAGER ETTER REALESE!!!! Værste netthandel opplevelsen noen gang!!!!!!

Endret av simentp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...