jkolbu Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Errormelding: An error has occured. You have been signed out of PlayStation Network. (80710092) Sånn rundt kl 17.00 logget brukeren min på PSN seg av, og nekter å logge inn igjen. Jeg satt da håpefullt å ventet på FIFA10. Har nå sittet i hele kveld å ventet på at det skal funke... uten resultater. Dette er hva jeg har gjort (gjør det enklere for dere å foreslå) - Jeg har deaktivert media server - har prøvd OpenDNS - Har prøvd med kabel og ikke trådløst - Internett funger i den integrerte webleseren i PS3 - Googlet heftig - Er ikke den eneste som det har skjedd med idag ---> http://forums.n4g.com/tm.aspx?high=&m=...;mpage=1#710068 - Tviler på at det er Maintanace på serverene, iogmed andre får lastet ned FIFA10. - Er drit irritert Takker for hjelp på forhånd jeg! HELP MEEE!!
kakemonster7 Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Jeg har akkurat kjøpt meg ps3, og prøvde å lage meg ny konto på psn network, men funker ikke det heller. Verken å opprette ny, eller å logge på en eksisterende konto. Kommer bare opp "The connection to the server timed out". Hadde gleda meg til Fifa jeg og.. :/
IcedInsanity Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Hm, eg laster ned Fifa demoen as we speak..
[-GoMp-] Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 (endret) Jeg har samme problem; kommer meg ikke på Playstation network, men nettleseren på PS3 funker da. Jeg vil tro PSN er nede - muligens pga vedlikehold, muligens pga andre ting. Akershus her, btw. Edit: med andre ord; vi får bare vente og prøve igjen i morgen. Endret 10. september 2009 av [-GoMp-]
Tanner Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Hvis jeg blir utlogget av psn, må jeg restarte maskinen for å klare å logge inn igjen..
Pentumsmart Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Hadde samme problem i går kveld, men det fungerer nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå