Gå til innhold

Historien ord for ord..

SirHartge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa:

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa:

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene

Skrevet

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om

Skrevet

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere dildoen

Skrevet

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de

(fake: Hold deg til det som er skrevet.)

Skrevet

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere.

Skrevet

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT.

Skrevet

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne

Skrevet

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet

Skrevet

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren

Skrevet

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og

Skrevet

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt

Skrevet

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem.

Skrevet

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden

Skrevet

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte

Skrevet

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder

Skrevet

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder fesen.

Skrevet

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder fesen. I tusen

Skrevet

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte

Skrevet

"Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...