Jannis-15 Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til
fondus Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene
mikk- Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om
Espen F Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere dildoen
b-real Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de (fake: Hold deg til det som er skrevet.)
Torsteinen Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere.
fondus Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT.
Endre Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne
Arve Systad Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet
|Cipher| Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren
CFD Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og
|Cipher| Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt
CFD Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem.
fondus Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden
|Cipher| Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte
fondus Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder
|Cipher| Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder fesen.
fondus Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder fesen. I tusen
|Cipher| Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte
fondus Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Det var en gang på Julaften. Nissene spiste grøt med mandler i. Plutselig kom julenissen inn og sa: "Jeg orker f_A_enmeg ikke mer av denne pokkers Julestria". Nissemor svarte "håld kjeft!". "Du kan skittmeg gå og levere julegavene til alle geekene selv om de er tapere NOT. Taperne mistet humoren og gråt hele veien hjem. Om kvelden begynte De-Norske-Nerder festen. I tusentall begynte de
Anbefalte innlegg