Gå til innhold

Sapphire 9700 NP Problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et 9700 NP

som jeg sliter med i cs, når jeg spiller cs "hakker" det , jeg dropper plutselig rett fra 100 til 30 fps og det "hakker" max par for et par sec

så er det opp til 100 igjen og det går smooth.

jeg har testa hver jevla driver alt fra 2.5 -3.4 Omega etc..

jeg har testa win2k jeg har testa xp.

"hakkinga" kommer å går til de tider, jeg har fjerna alle partisjonene , lagd nye og installa os på nytt, jeg har testa alt nesten :p

har hørt om flere som har "hakking" i cs ( såkalt HD lagg )

men har testa å defragmentert etc..

Har aldri hatt den feilen før, har hatt fps drop, men aldri ned til 30 og en j**** "hakking" alt stopper opp i ca 2 sec.

jeg har hatt kortet i snart 4 mnd og har aldri opplevd noe slikt før ;(

nå nylig dette har begynt.

Har en PSU på 300 W så tror kortet får nokk Strøm i hvertfall.

Noen som vet hva dette kan være ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vist du leser litt bedre så ser du at jeg har skrevet "Jeg har testa alle drivere"

dvs.. jeg har testa alt av drivere som funker til radeon kort

omega offesielle osv..

Skrevet
vist du leser litt bedre så ser du at jeg har skrevet "Jeg har testa alle drivere"

dvs.. jeg har testa alt av drivere som funker til radeon kort

omega offesielle osv..

leste meget godt, men tenkte at siden disse driverene kom ut for 2 dager siden kunne det hende du ikke hadde fått det med deg.... Det er snakk om OFFISIELLE catalyst 3.4 drivere, er ihvertfall stabile som fjell her...

Og DU trenger ikke være så nesevis, prøver bare å hjelpe deg...

Skrevet

Nei det var ikke 9700 kortet sin feil

putta i et Gf2 gts kort

og har samme problem der så det må være noe annet, må være HK som Bugger ellerno

Skrevet

Tok en kjapp titt på resten av systemspecsa. En det er CPU, og det at du har SD-ram som gjør at spillet henger. En oppgradering av dette hadde nok vært på sin plass, da 9700-np er overkill for systemet ditt.

og HalTan: Siste posten der er SPAM! :grumpy:

Skrevet

Men jeg har spilt det hel smooth frem til ca 1 mnd siden

da begynte "hakkinga" og dukke frem til de tider

men det er flere som har samme problem

det er "HD lagg" defrag, et par gang i uka og da er det borte.

Skrevet
Tok en kjapp titt på resten av systemspecsa. En det er CPU, og det at du har SD-ram som gjør at spillet henger. En oppgradering av dette hadde nok vært på sin plass, da 9700-np er overkill for systemet ditt.

Skrev egentlig et relativt langt innslegg der, men det var i FEIL tråd, skulle egentlig i en annen tråd... Så jeg fjernet det fort som fy og erstattet med OK... Finner aldri den sletteknappen! (eksisterer den?)

Skrevet

Skrev egentlig et relativt langt innslegg der, men det var i FEIL tråd, skulle egentlig i en annen tråd... Så jeg fjernet det fort som fy og erstattet med OK... Finner aldri den sletteknappen! (eksisterer den?)

tror sletteknappen forsvinner når et noen har skrevet et innlegg etter ditt eget... rett meg viss jeg tar feil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...