Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har fått et uønsket player-stempel på meg. Hvordan bevise at jeg ikke er det?


Gjest Ingenplayer

Anbefalte innlegg

Gjest Ingenplayer

Heisann, gutt i 18-20-åra her.

 

(Poster anonymt for å skjerme min identitet. Hvis du tror du vet hvem jeg er, vennligst ikke lag noe styr ut av det.)

 

Kort sagt så har jeg flørtet en del med flere jenter samtidig på en folkehøgskole i det siste, og nå holder jeg på å få et player-stempel på meg. De tror begge at jeg bare er ute etter sex pga hvor fort jeg har gått frem med dem, og fordi jeg flørter med alle. Det er halvveis sant, siden jeg selvfølgelig har lyst på sex. Men jeg synes også at begge to er to fantastiske mennesker som jeg har lyst til å bli bedre kjent med.

 

Mest sannsynlig går det nå rykter bak min rygg om at jeg er en player, fordi mange venner jeg har her har plutselig sluttet å ville snakke med meg.

 

Jeg har ikke kommet så langt som å kysse noen av jentene jeg har flørtet med, men jeg har flørtet en god del med begge.

 

Dilemmaet mitt nå er hva i huleste jeg kan gjøre for å stoppe, eller i verste fall begrense eventuelle rykter som skulle oppstå her.

 

Jeg innrømmer at jeg har gjort en stor feil, og har lyst å rette den opp snarest mulig. Jeg har ikke vært, og skal ikke bli en player.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kort sagt så har jeg flørtet en del med flere jenter samtidig på en folkehøgskole i det siste, og nå holder jeg på å få et player-stempel på meg. De tror begge at jeg bare er ute etter sex pga hvor fort jeg har gått frem med dem, og fordi jeg flørter med alle. Det er halvveis sant, siden jeg selvfølgelig har lyst på sex. Men jeg synes også at begge to er to fantastiske mennesker som jeg har lyst til å bli bedre kjent med.

 

Du sier du flørter med flere, men plutselig er det to.. er det bare to skjønner jeg ikke hva som er problemet, for uansett hva folk sier er man ikke en player om to jenter snakker om deg.

 

Jeg vil ikke gjort noen ting, bare ignorert det.. og være player er å ha seg med den ene jenta etter den andre for så å vrake hun.. så bare måten du skriver her sier at du ikker en player, ettersom du bryr deg.

Lenke til kommentar

Du, min herre, er blitt eid! Maks uflaks å få playerrykte på seg uten en gang å få mus. Snakk om å få all risen men ingen ros. Lykke til!

 

Btw, eneste måten å motbevise de på er å ikke pule noen, rett og slett. Med mindre du vil i forhold med en. De går for alle muligheter til å bekrefte ryktet.

Lenke til kommentar
Gjest Ingenplayer

Ok, jeg underdrev litt. Sikkert for å bevise for meg selv at jeg ikke er en player.

 

Sannheten er at jeg har flørtet med de fleste jentene her. Over ti stykker av og på. På en fest i går kveld flørtet jeg med Trine, mens Hanna så på. Hanna er nå såret, fordi jeg og hun koste i sofaen for ikke så lenge siden. Jeg lover dere, hadde jeg sett at en annen gutt hadde gjort dette, hadde jeg med en gang tenkt "player".

 

Sannheten er at jeg ikke tenkte på ordet en gang, før jeg leste om betydningen av "player" i dag. Min intensjon har vært å bli kjent med så mange nye kvinnfolk på en gang (jeg var redd for at andre skulle få øynene opp for dem før meg. Ja, det høres helt idiotisk ut.). Ikke å ligge med dem.

 

Jeg føler meg som en erkeidiot og hjerteløs person, og har bare mest lyst å rope UNNSKYLD til hele skolen. Men det jeg egentlig bør gjør er å få til en unnskyldning til Hanna der jeg forklarer mine EKTE intensjoner. Eller hva er best?

Lenke til kommentar

Du lyver for deg selv mann! Hverftfall når du skriver her på forumet om at du flørta med to, men egentlig flørta med ti. Uten å vite hele sannheten er det vanskelig for oss å gi deg tips...

 

1. Vær ærlig med deg selv

2. Bestem deg for hva du vil, vil du bli sammen med en jente så gi henne oppmerksomheten, men ikke for mye oppmerksomhet - snakk gjerne med andre jenter for å vise at hun ikke bestemmer over deg, men hold det på det nivået - ikke flørt heftig med alle.

Lenke til kommentar

Hvis du flørter åpenlyst med flere nogenlunde samtidig så er det vel ikke så rart at jentene blir litt reserverte.

 

Ingen liker å være andrevalg. Eller tredjevalg. Eller sistevalg...

 

Jenter vil være spesielle og den utvalgte - ikke en av mange.

 

Så konsentrer deg om en av gangen så kanskje det blir no på deg etterhvert ;)

Endret av Transponder79
Lenke til kommentar
Gjest Ingenplayer
Hvorfor bry seg? Bare kjør på som du altid gjøre og så vil det nok løse seg skal du se.

Fordi det ødelegger muligheten min til å få til et varig forhold med en av jentene her, hvis jeg får et player-stempel på meg.

 

Og fordi jeg ikke orker tanken på at folk tror jeg er player, mens jeg ikke er det. Ikke at jeg bryr meg, men det gjør det betydeligere vanskeligere å få seg flere venner her hvis folk allerede har dømt meg før de har blitt kjent med meg.

 

Selv om noen gutter og jenter synes det enten er kult eller sjarmerende å være sammen med en fyr de tror har fått mange ligg opp gjennom tidene.

Lenke til kommentar
Fordi det ødelegger muligheten min til å få til et varig forhold med en av jentene her, hvis jeg får et player-stempel på meg.

 

Og fordi jeg ikke orker tanken på at folk tror jeg er player, mens jeg ikke er det. Ikke at jeg bryr meg, men det gjør det betydeligere vanskeligere å få seg flere venner her hvis folk allerede har dømt meg før de har blitt kjent med meg.

 

Selv om noen gutter og jenter synes det enten er kult eller sjarmerende å være sammen med en fyr de tror har fått mange ligg opp gjennom tidene.

 

Der har vi det igjen, du sier du ikke bryr deg, men det er akkurat det du gjør, dude. Og det at du nevner at noen syns det er kult eller sjarmerende betyr at du igjen, virker som om du vil være en player eller vil bli tatt som det. Du motsier deg selv her altså.

Lenke til kommentar
Gjest Ingenplayer
Fordi det ødelegger muligheten min til å få til et varig forhold med en av jentene her, hvis jeg får et player-stempel på meg.

 

Og fordi jeg ikke orker tanken på at folk tror jeg er player, mens jeg ikke er det. Ikke at jeg bryr meg, men det gjør det betydeligere vanskeligere å få seg flere venner her hvis folk allerede har dømt meg før de har blitt kjent med meg.

 

Selv om noen gutter og jenter synes det enten er kult eller sjarmerende å være sammen med en fyr de tror har fått mange ligg opp gjennom tidene.

 

Der har vi det igjen, du sier du ikke bryr deg, men det er akkurat det du gjør, dude. Og det at du nevner at noen syns det er kult eller sjarmerende betyr at du igjen, virker som om du vil være en player eller vil bli tatt som det. Du motsier deg selv her altså.

Okay got it, jeg bryr meg fordi det gjør det vanskeligere å få seg venner. :)

 

Jeg skrev det nederste avsnittet som et forhåndssvar til eventuelle forumbrukere som svarer noe ala "men det er jo kult å være player da, hvorfor vil du ikke være det?". Og jeg har ingen intensjoner om å være player. Men jeg gjetter at hvis jeg hadde gått inn for det så hadde jeg kanskje klart det?

 

Du har rett i at jeg motsier meg selv, for nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal satse på fremover.

Lenke til kommentar
Okay got it, jeg bryr meg fordi det gjør det vanskeligere å få seg venner. :)

 

Jeg skrev det nederste avsnittet som et forhåndssvar til eventuelle forumbrukere som svarer noe ala "men det er jo kult å være player da, hvorfor vil du ikke være det?". Og jeg har ingen intensjoner om å være player. Men jeg gjetter at hvis jeg hadde gått inn for det så hadde jeg kanskje klart det?

 

Du har rett i at jeg motsier meg selv, for nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal satse på fremover.

 

Det er fullt mulig å få seg jentevenner uten å flørte, hva med å starte der? Og det er venner du vil ha, er det ikke? ;)

Lenke til kommentar

Syns du bruker ordet player om deg selv litt for ofte. Virker som du har dårlig selvtillit og prøver å framstå som en med som har draget for å øke selvtilliten din eller noe i den duren.

Ordet 'player' har mistet sin betydning i denne tråden synes jeg ;) Og det at du endrer forklaring hele tiden hjelper ikke akkurat.

 

Om man skal gå utifra førsteposten så virker det som det er noe annet med deg enn at noen legger ut et playerrykte om deg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Ingenplayer
Ville holdt meg unna en fyr som holdt på med mange på engang ihvertfall.

 

Ikke tenk på det kjære. :D

 

 

Trådstarter, kom min advarsel for sent?

 

Jeg kan hjelpe deg. Send meg en PM.

 

 

Syns du bruker ordet player om deg selv litt for ofte. Virker som du har dårlig selvtillit og prøver å framstå som en med som har draget for å øke selvtilliten din eller noe i den duren.

Ordet 'player' har mistet sin betydning i denne tråden synes jeg ;) Og det at du endrer forklaring hele tiden hjelper ikke akkurat.

 

Om man skal gå utifra førsteposten så virker det som det er noe annet med deg enn at noen legger ut et playerrykte om deg ;)

Yvonne2: Bra holdning, det er nok den tankegangen de fleste klartenkende jentene også mener.

 

Vargan: Tusen takk for tilbudet, men det går absolutt fint med meg nå.

 

uTukt: Jeg har ikke dårlig selvtillit generelt, men hadde ikke akkurat godhumøret oppe da dette skjedde. Får mer tillit til meg selv også av andre ting enn å sjekke opp damer, men så klart, man blir jo glad hvis et forhold er i boks! Ordet player har ikke mistet sin betydning, men det er forskjell i hva folk legger i ordet.

 

Det går i alle fall mye bedre nå. Jeg har forklart at jeg ikke er ute etter å ligge med flest mulig kvinnfolk, og det hjalp en hel del.

 

Takk for alle svar! :)

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

 

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...