Gå til innhold

Fairy Tail anime - Første episode er ute.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da ser det ut som at mangaen Fairy Tail vil få en anime, flere som gleder seg? Link

Ifølge wikipedia vil det komme iløpet av oktober :)

Endret av Aleksmy!
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har håpet på at Fairy Tail skal bli anime en stund nå. Bare håpe at det ikke blir en low budget anime (noe jeg er skeptisk til at det blir :p)

• 5 uker senere...
Skrevet (endret)

Endelig! En fairy tail anime er hva jeg har ventet lenge på, nå skal jeg overbevise bror min om å se på den :D Han nekter å lese mangaen :p

Edit: Har nå sett episoden og jeg sier det nå: Mangaen er bedre! Den er ikke like overdreven :p

Endret av B-E-T-A
Skrevet

mangaen er selvfølgelig bedre enn animen, men det har jo med at flere detaljer kommer inn i bildet, mye av dialogen å handlingene er mer fullstendige, men etter å ha sett episode en har jeg ikke tvil om at anime serien vil bli bra heller. Bare håper de ikke velger å kutte den ut å sporer helt av på handlingen.

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)
er det noen som har intro sangen? var ikke på nipponsei og google faila meg=P det har aldri hent før, så aner ikke hvor jeg skal laste ned ned fra..=P

skal ikke være så vanskelig å finne. skal legge den til som edit til denne posten jeg.

å vips: http://www.mrtzcmp3.net/Funkist-Snow%20Fai...807e9.1:29.html

er bare å trykke de pilene nederst i rammen så skal du bli ført til filen du trenger å laste ned

Endret av malcite
  • 2 uker senere...
Skrevet
Nooz dead link! =O ='(

Men altså.. den siden ser ikke ut til å funke=P

Hmm. Vel det var bare en glipp fra min side. Sangen er på siden så det er bare å trykke på den knappen å søke på Fairy Tail så burde den dukke opp. Jeg fant den der iallefall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...