Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan "spørre" for å få henne til å bli kjæresten min?


Gjest Usikker16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Spørre henne?"

Det blir litt for barneskole for min del når du selv sier du går på VGS :)

 

Veldig søtt av dere begge dette her da, det må jeg bare si.

Når jeg ville får det formelt fra kjæresten jeg har nå sa jeg bare "Om noen andre hadde spurt om vi var kjærester, hadde du svart ja da?" Funka fint for min del, og vi har vært sammen i over 2 år nå. Selvfølgelig var jeg litt nervøs og sjenert. Savner faktisk å være sjenert og sånne ting som kommer i et rykende ferskt forhold, så nyt det så godt du kan.

 

Edit: Og spør om slike ting bare når dere to er ilag (altså face to face, hehe).

Lykke til!

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Om du absolutt må spørre ville jeg valgt noe slikt:

Dere sitter og koser/kysser/whatever alene en eller annen random plass, så kan du bare spørre "Betyr dette at vi er sammen?".

 

Ellers har jeg ikke brukt "Skal vi være sammen?" siden jeg var i 4. klasse, så jeg ville egentlig bare droppet hele spørsmålet.

 

Edit: Legg henne til som kjæreste på facebook, se om hun aksepterer :D

Endret av Eksentron
Lenke til kommentar

Bare for å gi et seriøst svar, til de som roper "ikke spør": Da holder jeg heller med trådstarter. Når man har rotet lenge nok, er det greit å få offisielt bekreftet for hverandre at man er kjærester, og de aller aller fleste ønsker å ha en dato "de ble sammen" som kan feires.

Ikke minst er jo venner og familie flinke til å spørre "er dere sammen nå", selv godt oppi årene, og da er det ok at man er enige før man svarer ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...