Gå til innhold

Canal Digital oppkobling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe en dekoder fra Canal Digital, har allerede kabel-tv fra de. Bare lurte på om det er problematisk å koble opp dekoderen? Trenger jeg noen spesielle ledninger etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takk for svar. Men jeg lurte også på en liten ting til. Jeg bruker nå en laaaang ledning for å koble tv'en og kabel-tv-uttaket. Lurte på om jeg fortsatt kan bruke den ledningen for å koble dekoder og kabel-tv-uttaket, eller om det bare er den trippelskjermet antennekabelen som følger med dekoderen som kan brukes?

Jeg spør fordi den trippelskjermet antennekabelen som følger med fra Canal Digital er latterlig kort, 2 m. Har ikke sjangs til å nå fram til der jeg ønsker å ha dekoderen. Så hadde vært gunstig om jeg kunne bruke min eksisterende kabel ledning. Er det sånn at man kan bruke en hvilken som helst kabel ledning for å koble dekoder til kabel-tv-uttak?

Endret av zizouzidane
Skrevet

Nei, men du kan jo forsøke. Hvis ting ikke fungerer som det skal så må du prøve med den gode kabelen.

Hvis lengden er et problem så anbefaler de å legge inn et nytt uttak. Det koster jo en del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...