Baljepiraten Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Jeg bestilte for noen dager siden XPS 16 med RGBLED skjerm hos Dell. Fikk kvittering på RGBLED skjerm skulle følge med i eposten min; "LCD Bakdeksel i svart skinn: 15.6-tommers TrueLife 1080p rammeløs full-HD RGBLED-skjerm" mens på ordrebekreftelsen min står det; "Display : Black Leather 15.6in Truelife 1080p Full HD WLED Edge to Edge Display" Prøver Dell her å sno seg unna med å sende meg en billigere skjerm? Er det flere som har oppdaget dette problemet? Hvis du har bestilt RGBLED skjerm fra Dell anbefaler jeg at du dobbeltsjekker at det er det du får, om ikke annet! Jeg sendte på torsdag mail til Dell om dette, men har ikke fått noen tilbakemelding enda. Jeg oppdaterer emnet om hva som videre skjer i saken. Lenke til kommentar
Finnn Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 tror at Bakdeksel i svart skinn: 15.6-tommers TrueLife 1080p rammeløs full-HD RGBLED-skjerm" og "Display : Black Leather 15.6in Truelife 1080p Full HD WLED Edge to Edge Display" er akkurat det samme men kan ta feil så sjekk for sikkerhets skyld... Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 30. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Det er langtifra det samme. RGBLED koster for det første 2500 kr mer en WLED. RGBLED gir mye bedre farger og kontraster i fargene. Skjermen lyses opp av små Rød, Blå og Grønne lys, noe som hjelper stort på fargene. På WLED lyses opp skjermen bare av hvite lys, noe som følgelig gir dårligere fargegjengivelse. Gjetter på at det er flere som har bestilt samme maskinen som ikke er helt klar over dette og dette sparer jo Dell inn en del penger på. Sleipt spør du meg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Har selv XPS 16. Da jeg bestilte fikk jeg vite at det var noe lengre bestillingstid på RGB-LED, noe jeg sa klart ifra om at jeg hadde tid til. Enten har de gjort en feil, eller muligens noen har dratt en snarvei. Jeg har dog ikke funnet noen måter å sjekke hva jeg faktisk har fått, dog - kanskje jeg også burde gjort det. Anbefaler deg å ringe Dell og sjekke det opp. Endret 30. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 hvordan er det man finner ut om man har fått w-led, eller rgb-led skjerm? har selv fått denne pc'n for noen dager siden... Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 30. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Si det, hvordan sjekker man det? Kanskje det står på ordrebeskrivelsen eller i noen papirer som du har fått med pesen når du fikk den. Lenke til kommentar
HurraTorpedo Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Jeg bestilte for noen dager siden XPS 16 med RGBLED skjerm hos Dell. Fikk kvittering på RGBLED skjerm skulle følge med i eposten min; "LCD Bakdeksel i svart skinn: 15.6-tommers TrueLife 1080p rammeløs full-HD RGBLED-skjerm" mens på ordrebekreftelsen min står det; "Display : Black Leather 15.6in Truelife 1080p Full HD WLED Edge to Edge Display" Prøver Dell her å sno seg unna med å sende meg en billigere skjerm? Er det flere som har oppdaget dette problemet? Hvis du har bestilt RGBLED skjerm fra Dell anbefaler jeg at du dobbeltsjekker at det er det du får, om ikke annet! Jeg sendte på torsdag mail til Dell om dette, men har ikke fått noen tilbakemelding enda. Jeg oppdaterer emnet om hva som videre skjer i saken. Ser ut som akkurat det samme har skjedd med meg. Har bestilt samme skjerm. Skal prøve å kontake dell for å få klarhet i dette. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Hva om 15,6" kun fåes som WLED, og 16" er kun med RGBLED? Jeg har tenkt å bestille denne maskinen selv, og tar ikke sjangs på å bestille 15,6", da alle anmeldelser jeg har lest av denne, har vært 16" med RGBLED. Dog er dette bare ville spekulasjoner :-) Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 31. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Jeg har prøvd å sende dem mail, men ikke fått noe svar. Jeg sendte mail med en gang jeg oppdaget feilen på torsdag. Dessuten har jeg prøvd å ringe dem med, men de sier på telefonen at de ikke har noe kundeservice på norsk for privatkunder. ARRRGH! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Joda, bare gå til salgsavdelingen så hjelper de deg. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Har selv fått denne pcen nylig, bestilte med RGB-led, og det sto 16" RGB-led skjerm på ordrebekreftelsen, så satser på at jeg har fått riktig. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Ring Dell XPS supporten mellom 8-17 man-tors og 8-16 fredag får NORSK XPS support eller er det Engelsk support. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 noen oppdatering her? Her er min post om dette: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14337247 Håper på svar i morgen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå