Gå til innhold

"Hva slags telefon har du" tråden


Nopros

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gar en HTC Magic som jeg kjøpte på QXL for 4000kr et par uker etter at telefonen kom på markedet. Før det hadde jeg både HTC Touch Diamond og Samsung Innov8, men ble aldri tilfreds med disse. Jeg har allerede forhåndsbestilt en Palm Pre, så min Magic blir nok enten reserrvetelefon eller solgt om Pre innfrir.

 

Er jo vanvittig godt fornøyd med android og HTC, og har lite å utsette på Magic, men noen ting burde vært kraftig forbedret. Batteri for det første, deretter savner jeg en litt bedre skjerm i forhold til oppløsning. 3,5mm jack savner jo man også. Men samtidig liker jeg designet til Magic mye bedre enn Hero. Så når Magic nå får Sense blir det jo skikkelig stas, og lite som skiller telefonene.

 

Palm Pre er derimot drømmen. WebOS ser magisk ut, og med de nye patchene er alle de tidligere problemene løst. Slide-qwerty-tastaturet blir også spennende å teste ut!

Lenke til kommentar

Jeg har en Nokia E71. (:

Folk sier det er en "pappatelefon" og "businessmobil", men bryr meg ikke stort. Den er dødsdigg å skrive på, den er rask, kan koble meg til internett (lokalt også), er liten og tåler en del. Derimot skulle jeg gjerne hatt noen morsomme spill på den, men det er vel min latskap som gjør at jeg ikke har lasta inn noen :p

Lenke til kommentar

Svart Iphone 3Gs 16gb med Netcom iConnect, og er storfornøyd.

 

hadde en KU990 viewty fra før og overgangen fra den touch telefonen til ihpone var himmelsk, og nå som Tethering er aktivert uten jailbreak fra netcom sin side er det bare mer himmelsk.

Lenke til kommentar

SE 810i med chess i snart 3 år nå. Digger den tlf, tøler mye, aldri hatt noe problem med den, har alt som en mobil trenger for min del, ok å skrive på, kameraet er det eneste som er dårligere på nå enn før men jeg har da vanlige kamerar. og batteriet holder i ca 6 dager siden jeg ikke er en storbruker av mobiltlf.

 

Men har siklet litt på HTC leo i det siste, ser fram til å lese tester av den, vis den ikke duger så skal jeg beholde 810i til den dør(evt til en annen mob som overbeviser meg).

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...