Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du?

N*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Hmm forlenge levealderen ved å dusje? aldri hørt om. Jeg har derimot hørt at det kan være farlig eller at det kan ødelegge huden ved å dusje for mye, selvom jeg ikke tror noe på det da.

Dusjer annenhver dag som oftest. Av og til 2 ganger om dagen også visst jeg har trening og er blitt litt svett etter en skikkelig varm dag på jobb.. visst det går av og til 3 dager imellom når jeg dusjer, tåler jeg ikke det, må ha en dusj isåfall hver 3 dag! :)

Skrevet

Søndag

Måndag eller tysdag, alt etter som..

Onsdag(for å vakne, og i tilfelle eg dusja på mandag)

Onsdag( etter gym på skule)

Torsdag( etter gym på skule)

Fredag

Kan variere litt, men det er oftast slik. Kanskje ein ekstra om eg ikkje får dusja skikkeleg på skule.

Skrevet

Hver dag, evt. utenom en søndag om jeg bare skal være hjemme hele dagen å chille. For så å dysje før skolen på mandag. Noen ganger fler, alt ettersom hva jeg gjør.

Skrevet
Jeg har ikke noe imot folk som ikke dusjer på x dager, BARE DE IKKE LUKTER! Det er forøvrig også grunnen til at jeg dusjer(+ det jeg nevnte i helgene).

Dusjer hver dag i ukedagene, vist jeg ikke har gym i første timene på skolen. Fredag har jeg alltid gym så da dusjer jeg, vist jeg skal noe Lørdag så dusjer jeg. Og jeg dusjer Søndager. Så jeg dusjer 7 ganger i uka. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...