norsemanGrey Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Heisann. Har fått et stort og merkelig problem her. Plutselig i dag når jeg skulle starte opp PC'en fikk jeg feilmeldingen "GRUB Hard Disk Error" rett etter HK oppstartsbildet. Prøvde å søke på denne mld på Google, og da viste det seg at dette er et Linux rellatert problem. Det merkelige er at jeg bruker Windows 7 og har aldri hatt Linux installert på denne PC'en. Noen som kan hjelpe?
MamboJambo Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Har du prøvd å boote opp med win7-plate, for så å reparere instalasjonen din?
norsemanGrey Skrevet 23. august 2009 Forfatter Skrevet 23. august 2009 Har du prøvd å boote opp med win7-plate, for så å reparere instalasjonen din? Ja, men jeg kommer ikke så langt i oppstarten at maskinen spør om jeg vil boote fra CD eller DVD.
BearCat Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Har du brukt en "loader" for å slippe unna aktivering av Win7 ? Noen av disse bytter ut standard MBR og benytter seg av GRUB.
norsemanGrey Skrevet 23. august 2009 Forfatter Skrevet 23. august 2009 Har du brukt en "loader" for å slippe unna aktivering av Win7 ?Noen av disse bytter ut standard MBR og benytter seg av GRUB. Jeg har brukt en Win7 activator, men nå virker det som om harddisken min er død. En 120 GB SSD Den var synlig i BIOS mens jeg prøvde å fikse problemet, men nå er det bare borte. Satt den inn i en annen PC og men den blir ikke oppdaga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå