Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

"Glidemiddel" for kablelstrekk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vaselin til dama? Nei fyfaen, det skal ikke kjennes ut som man lirker lillemann inn i peilepinne-hullet på en bil-motor. Ekte glidemiddel er tingen... ehm... hører jeg folk si når de har problemer. For jeg har vel ikke problemer jeg nei! Jeg gjør damene glatt som smør! For jeg er en skikkelig HUNK! *hosthark* :oops:

 

Men zalo burde funke fint for å dra kabelen gjennom... Går greit å tørke av etterpå også. (Vi snakker enda om en datakabel.) :wink:

Lenke til kommentar
Vaselin til dama? Nei fyfaen, det skal ikke kjennes ut som man lirker lillemann inn i peilepinne-hullet på en bil-motor. Ekte glidemiddel er tingen... ehm... hører jeg folk si når de har problemer. For jeg har vel ikke problemer jeg nei! Jeg gjør damene glatt som smør! For jeg er en skikkelig HUNK! *hosthark* :oops:

 

Men zalo burde funke fint for å dra kabelen gjennom... Går greit å tørke av etterpå også. (Vi snakker enda om en datakabel.) :wink:

 

 

LOL

 

ja greit om det går ann å få det bort lett, så ikke det blir merker på vinduet... :D

Lenke til kommentar
Vaselin til dama? Nei fyfaen, det skal ikke kjennes ut som man lirker lillemann inn i peilepinne-hullet på en bil-motor. Ekte glidemiddel er tingen... ehm... hører jeg folk si når de har problemer. For jeg har vel ikke problemer jeg nei! Jeg gjør damene glatt som smør! For jeg er en skikkelig HUNK! *hosthark* :oops:

 

Hehe, tenkte på stakkaren som hadde bruk for glidemiddel litt over 12 jeg, gikk vel ut fra at han ikke hadde tid til en tur på kondomeriet. Man tager vad man haver (eller no sånt) :wink:

Lenke til kommentar
Skal stappe noen CAT6 kabler gjennom et hull som ikke er helt friksjonsfritt for å si det pent. Hva kan jeg ha på som ikke skader kabelen, er for flytende eller lukter veldig?

 

Er dette et hull gjenom en vegg? Hvor langt er dette hullet? Kansje du først kan ta en trå gjenom og så dra kabelen gjenom med denne? Kanskje en metalltråd av et eller annet slag hjelper på?

 

Btw, hvorfor er tabellen her kødda til? Noen som har vært morsomme med html kode?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...