Gå til innhold

Cataclysm - Neste Expansion [Bekreftet]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var burning legion som fikk orcs til å rerolle locks. Var bare shamans og warriors før :p

Dessuten var nelfs mages før, men folk syter om det like vel

Gjest Slettet-yJ8TyiQ9
Skrevet

Gledelig at attack power, spell power, armor penetration er borte. Kall meg gjerne noob, men jeg liker at det er færre ting å forholde seg til :p

Skrevet (endret)

Mao. slutt på å være en "glass cannon" uten stamina. Bra at armor penetration blir borte, så har cloth litt beskyttelse ihvertfall :)

Endret av WarpX
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9
Skrevet

Tipper på våren 2010. Uheldigvis da jeg begynner med eksamen også da :huh:

Skrevet
Starcraft 2 kommer til våren, så jeg regner med det blir Cataclysm etter sommern. Folk skal ha tid til Arthas også, husk på det.

Arthas blir sluppet rundt jul vil jeg tro. Ellers vil han følge med i Cataclysm.

Skrevet

Jeg mistenker at Arthas blir neste, så får vi se ett raid eller to til før cataclysm. Avhengig av hvor stort det etter Icecrown Citadel vil bli.

Skrevet (endret)
Mulig han følger med. De sier jo i traileren "As the battle against the lich king continues..." etc.

Det folk ikke ser ut til å skjønne er jo at Cataclysm begynner samtidig mens vi slåss mot Arthas. Vi går på en måte rett derfra til Expansion.

Endret av -Grendel-
Skrevet
Mao. slutt på å være en "glass cannon" uten stamina. Bra at armor penetration blir borte, så har cloth litt beskyttelse ihvertfall :)

Artige er at cloth er de som tjener mest på at folk går for arp da :p

hadde jeg gemma strength istedenfor arp hadde jeg slått hardere på cloth.

arp forandra seg temmelig mye fra tbc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...