Gå til innhold

Skummelt på Skype.


Disorder

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg ble litt fryst ut her istad når jeg satt og surfa. Det ringte plutselig en fyr på Skype. Han het Sverker Olaffson. Jeg avviste og sendte melding hvor jeg spurte om han hadde ringt feil. Da svarte han: "Neij, jag vil prate med dig". Da ble jeg ukomfortabel og blokka han. Jeg er fortsatt litt skremt...

 

Noen som har opplevd lignende?

 

Jeg søkte på navnet og en svensk programleder heter det samme, men flere har vel samme navn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke opplevd lignende selv, men vet det er mange som bruker skype som en veldig enkel metode å kødderinge på.

 

Forøvrig burde du tatt den og skremt han mer enn han skremte deg, du er jo tross alt boler med hele oslo i ryggen, samt hagle under hodeputa og fly forbanna for at han ringte deg uten grunn :)

Lenke til kommentar

Kanskje en tilfeldig person som var ensom. Har hendt jeg har ringt tilfeldige folk for å snakke. Er man i Skype Me!-modus så får man tåle at skumle folk ringer en ut av det blå. Jeg hadde ikke klart å tøyle nysgjerrigheten, så jeg hadde nok ringt han opp igjen og spurt hva han ville.

 

1. Ring han

2. Hør hva han har å si

3. ??????

4. PROFIT!

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg ble litt fryst ut her istad når jeg satt og surfa. Det ringte plutselig en fyr på Skype. Han het Sverker Olaffson. Jeg avviste og sendte melding hvor jeg spurte om han hadde ringt feil. Da svarte han: "Neij, jag vil prate med dig". Da ble jeg ukomfortabel og blokka han. Jeg er fortsatt litt skremt...

 

Noen som har opplevd lignende?

 

Jeg søkte på navnet og en svensk programleder heter det samme, men flere har vel samme navn...

 

lol. En person som prater svensk og som har samme navn som en svensk programleder, lukter noen som vil trolle med deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...