Gå til innhold

Eon av Lars Lauvik


Anbefalte innlegg

Tenkte vi måtte ha vår egen lille tråd for å hylle de fantastiske kreasjonene av Lars Lauvik. Jeg kan med hånda på hjertet si at EON er kanskje den beste tegneserien jeg har lest noen sinne! For la oss være ærlige med oss selv, Frøken Lauvik må også teknisk sett være en av de bedre tegnerne.

 

Oppgulp er like genialt mens Wildlife ser jeg på som mer kunsterisk.

 

PS: Hvorfor har ikke EON nr. 3 kommet ut i butikkene når det egentlig skulle komme 3. august?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Lauvik er vel enda en av dem som sliter med deadline, som så mange av de andre norske tegneserieskaperne gjør.

Det som kanskje er mest irriterende med EON-bladet er stripeoppsettet. Makan til tulleoppsett - 3 ruter per linje, slik at stripene oftest ikke blir fullført på en linje, og ny stripe ofte starter mitt på linja, markert med en nål(?). Det er helt fjernt, og bryter opp flyten. Skjønner ikke hva folka som lager bladet tenker på, det er jo ikke logisk i det hele tatt! Vis de skal ha større bilder, gjør som andre blader gjør for å skjule at det ikke lages like mange striper som før, nemlig å ha en stripe per side!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...