Gå til innhold

Ny PC snart! Deres mening takk! Pris opptil 25000,-


Anbefalte innlegg

Egentlig lurer jeg på hvilket bruksområde venersen har tenkt å bruke denne til ? Hvis det er kun spilling, så er det mange ting som kunne vært kuttet ned på osv.

 

Som Overclokers.com sa det så fint i går:

 

For the average person, if it becomes a choice between a cheap more than fast enough computer system or an expensive way more than fast enough computer system, guess what they're going to choose? Guess what they are choosing?

 

Med andre ord: Jeg synes ikke man skal svi av pengene bare fordi man har dem. Hvis man til sitt bruksområde ikke ville merket forskjell med noe langt billigere så kunne man like gjerne gitt mellomlegget til røde kors eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Med andre ord: Jeg synes ikke man skal svi av pengene bare fordi man har dem. Hvis man til sitt bruksområde ikke ville merket forskjell med noe langt billigere så kunne man like gjerne gitt mellomlegget til røde kors eller noe.

 

Ja, - ikke sant. Men la nå venersen kjøpe som han vil da. Han gjør det bare for moro-skyld. La oss sende oppfordringen videre til alle Mercedes-kjøpere. De burde heller kjøpe Toyota, og sende mellomlegget til Røde Kors eller noe. Det ville bli litt penger av det, bare her i Norge, - og alle som kjøper bil etter denne oppskriften ville få en bedre eller mere driftsikker bil ... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...