Gå til innhold

Ny PC snart! Deres mening takk! Pris opptil 25000,-


Anbefalte innlegg

:lol::lol::lol:

 

Dere har visst for lite peiling!

 

En ting jeg er enig med dere er at prisen er skyhøy!

Men har man pengene..WHAT THE søren ta! GO FOR IT!

Pc'n har alt jeg kan ønske meg og det er det som teller...

Og hvem sa at skjermen ikke holder mål...søren ta YOU! samsung sin skjerm er bare ENORM..noe av det beste av lcd på den størrelsen...lcd er MYE bedre å se på enn CRT også.. Den skjermen holder nesten med like bra i spill som en god crt..LCD RULES!! SAMSUNG RULES! MITT OPPSETT RULES! AND søren ta THE REST WHO SAYS OTHERWAYS!

 

PS! AMD RULES!

 

XP2000 holder for deg!!! Det er bestemt det ... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

synes du bør kanskje kjøpe twinmos som nisje olm sier.. men twinx er jo sinnsykt bra da..

 

kjøpt en 2500+ istedenfor..

 

kjøpt to like hdd sata.. kjørt i raid 0. :yes:

 

intelli 3.0 :yes:

 

KJØP EN SKIKKELIG KJØLER.. SLK-900 eller swiftech`s toppmodell... og en titanvifte på 25 db...

 

Kanskje du heler vil vente på 256mb på radeon kortet ? :shrug:

(lenge til det kommer?)

Lenke til kommentar
:lol:  :lol:  :lol:  

 

Dere har visst for lite peiling!  

...svada svada svada svada...

MITT OPPSETT RULES! AND søren ta THE REST WHO SAYS OTHERWAYS!

 

PS! AMD RULES!

Hehe...

MEN, hvorfor spurte du hva vi synes?

Vi sier det vi mener.. Og du kan IKKE prakke ned på det!

 

THATS IT!

 

Syns egentlig at hele dette temaet er bortkasta, fra første post av... Si meg hva er vitsen om å spørre om råd, så kritisere folk som tydeligvis har langt mere peiling enn seg selv...

MEN... jeg syns det er morro å se wannabe-L337-folk bruke MASSE penger på noe som er 3,23592% bedre enn alternativet!

:lol:

Lenke til kommentar
Synes det er rett og slett uvettig å bruke så mye på å bygge seg en PC!

Oppsettet er jo megabra men etter et års tid er vel denne pc` på vei til å bli gammmelmodig når vi ser hvilken utvikling det er på data komponenter. Jeg personlig ville ikke brukt mer en maks 15.000! Du får en kongepc til den prisen også! Kanskje du skulle tatt med en DVD brenner i stedet for CD brenner!???

 

 

det blir ikke helt riktig.. en skjerm kan jo holde ganske så lenge.. kjøper han en god en.. samme gjelder høytalere og mus..

 

men kjøper han klokt.. så kan han jo ha hdder i raid0 det holder jo en stund.. ganske god ytelse.. :roll:

Lenke til kommentar

Dobbelt så høy CPU ytelse (100%) gir ca. 20% merkbar ytelsesøkning (noe som alene ikke så voldsomt), så da kan man begynne å lure på hvorfor man skal betale nesten det dobbelte for en CPU for å få 2-300mhz mer (10%), og hvor få prosent merkbar ytelse dette er.. Ganske bortkastede penger, men jeg skal ikke si noe selv... skal snart kjøpe P4 2,8ghz/800 :woot:

 

Det er vel heller følelsen av å ha noe dyrt og bra som frister mer enn det ene sekundet mindre det tar å starte Photoshop.

Lenke til kommentar
hvis det er det ultimate opsette, hvorfor spørre oss om hva vi synes da? du spurte om råd, vi ga deg råd.. selv ville jeg ha valgt annet minne, og crt skjerm..

 

og vifte... low-end cpu kjøler det der...

 

Hvis jeg skulle hatt så dyr pc ville jeg ihvertfall gått for vannkjøling

Lenke til kommentar
:lol::lol::lol:

 

Dere har visst for lite peiling!

 

En ting jeg er enig med dere er at prisen er skyhøy!

Men har man pengene..WHAT THE søren ta! GO FOR IT!

Pc'n har alt jeg kan ønske meg og det er det som teller...

Og hvem sa at skjermen ikke holder mål...søren ta YOU! samsung sin skjerm er bare ENORM..noe av det beste av lcd på den størrelsen...lcd er MYE bedre å se på enn CRT også.. Den skjermen holder nesten med like bra i spill som en god crt..LCD RULES!! SAMSUNG RULES! MITT OPPSETT RULES! AND søren ta THE REST WHO SAYS OTHERWAYS!

 

PS! AMD RULES!

Hehe' date=' - det er jo helt patetisk å kritisere denne poden her etter han har hørt hønene kakle. Han har baller, - og må få si sin mening :D . [/b']Og de andre som slenger rundt seg med utrykk som patetisk og liknende, - får se deg i speilet. La det swinge og la gutten ha ballene sine i fred :lol:

Lenke til kommentar

quote]

 

Syns egentlig at hele dette temaet er bortkasta, fra første post av... Si meg hva er vitsen om å spørre om råd, så kritisere folk som tydeligvis har langt mere peiling enn seg selv...

MEN... jeg syns det er morro å se wannabe-L337-folk bruke MASSE penger på noe som er 3,23592% bedre enn alternativet!

:lol:

 

Å si "hele dette tema er bortkasta" er dustete syns nå jeg. Hva slags vureringer skal ligge til grunn for det utsagnet da. Denne tråden er vel like god eller dårlig som mange andre tråder, - og det er vel du og slike som deg som er med å gjøre en tråd dårlig. Jeg ser ingen grunn til at noen som syns en tråd er bortkasta, - skal skrive i den. Det er jo helt unødvendig!!! 8)

Lenke til kommentar

Kabinett - Thermaltake V2000A Xaser III - Tja, hva med Coolermaster ALU med glassfront? Penere spør du meg...

Strømforsyning - Antec Trueblue 480PEC 480W - Sikkert lekker den.

Diskettstasjon - Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sølv - Haha, kommer du til å bruke den?

Hovedkort - Abit NF7-S V2.0 - Gav meg bare problemer men... :shrug:

Prosessor - AMD Athlon XP2800+ Barton - XP2500 @ XP3200 no-prob.

CPU Vifte - Vantec VA4-C7040 Aeroflow Socket - Sikkert...Minne - Corsair TWINX1024-3200LL 1024Mb (2x512Mb) Greit nok, men da går 1000,- bare til merkenavnet!

Skjermkort - Hercules 3D Prophet 9800PRO 128Mb - yess! 256 DDRII snart da...

Harddisk 1 - WD Raptor 36,7GB SATA 10000Rpm 8MB cache - Whiiin?

Harddisk 2 - Maxtor 160GB SATA 7200RPM 8MB 8 MB cache - Seagate!

CD-Writer - LITE-ON LTR-52246S CD-RW 52x24x52x IDE - Plextor!

DVD-ROM - LITE-ON DVD-Drev LITEON 16X48XDVD IDE - Sikkert...

Tastatur - Keytronic Tastatur KT2001 Ergoforce USB - Ergoforce - vondt å skrive med spør du meg

Mus - Logitech MX500 Optical Mouse USB & PS-2, Retail - :woot:

Skjerm - Samsung 17" LCD Syncmaster 172T TCO99 - :woot:

:woot:

Høyttalere - Ta en tur til hifi-klubben, du som har penger!

Lenke til kommentar
:lol::lol::lol:

 

Dere har visst for lite peiling!

 

En ting jeg er enig med dere er at prisen er skyhøy!

Men har man pengene..WHAT THE søren ta! GO FOR IT!

Pc'n har alt jeg kan ønske meg og det er det som teller...

Og hvem sa at skjermen ikke holder mål...søren ta YOU! samsung sin skjerm er bare ENORM..noe av det beste av lcd på den størrelsen...lcd er MYE bedre å se på enn CRT også.. Den skjermen holder nesten med like bra i spill som en god crt..LCD RULES!! SAMSUNG RULES! MITT OPPSETT RULES! AND søren ta THE REST WHO SAYS OTHERWAYS!

 

PS! AMD RULES!

Hehe' date=' - det er jo helt patetisk å kritisere denne poden her etter han har hørt hønene kakle. Han har baller, - og må få si sin mening :D . [/b']Og de andre som slenger rundt seg med utrykk som patetisk og liknende, - får se deg i speilet. La det swinge og la gutten ha ballene sine i fred :lol:

 

Hvorfor mener du denne gutten har mer baller enn andre? Dette her handler vel om alt annet enn baller!! Hjerneceller og hormoner kanskje, ikke baller!

Lenke til kommentar

Hey dere, takk for deres meninger! Sorry at jeg var så stygg mot dere! Tingen er...jeg har ikke baller og jeg har ikke hjerneceller heller :roll:

Vel sånn er det bare.. Tror jeg kutter ned prisen og bruker pengene mer fornuftig... Fikk faktisk noen ideer ut av meningene deres og igjen takk for det. Challabajs!

Lenke til kommentar

Hvorfor mener du denne gutten har mer baller enn andre? Dette her handler vel om alt annet enn baller!! Hjerneceller og hormoner kanskje, ikke baller!

 

Hvorfor jeg mener "denne gutten har mere baller enn andre"? Mener jeg det da :o

 

Hva mener du spn? Mener du jeg har skrevet det? Eller surrer du litt med hodet ditt? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...