Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 Predator eller Sentry, kommer ann på bana.

9 Stealth Bomber

11 Chopper Gunner

Pleier somregel å gå veien, men skulle så gjerne hatt dedicated servers så man slipper å være på lag med skrothuer anna hvert game :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også emergency drop som et av valgene. Eneste problemet er at den bruker utrolig lang tid, og det er ofte det enten kommer en kar og dreper deg, eller en eller annen form for "ninjalooting".

Skrevet

Driver å tar killstreak challengene nå, men UAV er uunværlig så de to siste er nå på sentry og precision airstrike. Pleier vanligvis å ha UAV/predator/emergency

Skrevet

Kjører en morsom airstirke oppsett på killstreaken.

Precission Airstrike

Harrier

Stealth Bomber

Veldig gøy når man har alle 3 klar :p

Skrevet

Personlig benytter jeg Care Package (perfekt, siden du får alt fra UAV til AC-130), Predator Missile (enkelt å treffe fiender) og Pavelow. Føler det er liten vits å ha noe over ni i killstreak.

Hva er egentlig emergency drop? Er det dritten som får meg til å riste og dø helt uten videre, etterfulgt av ingen killcam?

• Liker 1
Skrevet
Nei, det er emp, som er 15 kills/eller få i care package.

Emergency airdrop er 4 care packages som holdbrillan sa

Man dør ikke av EMP

Er ikke det den electro magnetic puls? som slår ut elektronikken på våpen osv?

Skrevet
Hva er egentlig emergency drop? Er det dritten som får meg til å riste og dø helt uten videre, etterfulgt av ingen killcam?

Nei, det er emp, som er 15 kills/eller få i care package.

Emergency airdrop er 4 care packages som holdbrillan sa

EMP er elektromagnetisk puls som ødelegger alt elektronisk utstyr i en viss periode.

Det som gjør at du dør uten videre og matchen slutter, er tactical nuke. En 25 killstreak reward som gjør at laget ditt vinner kampen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...