Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi spiller sånn at jeg og beste kompissen min (vi har spilt med verandre siden tidenes morgen) Rusher, mens de andre går litt tregere og beskytter han med bomben. Min og kompissen min sin opgave er da å renske opp resten av tullingene som ikke tenker taktikk :whistle:

Skrevet

Enig, SnD er den beste. Kjekt å gå rundt med sniper og eige folk :D Masse shitgode game winning killcams. Og so får ein masse poeng. Dreper i snitt 10 stk pr. kamp, og med tanke på at eg har sniper, so blir det ein del headshots :p

Skrevet

Har tre typer SnD classes:

Bomber/rusher:

UMP Silencer

SPAS Grip

Claymore

Stun Grenades

Marathon PRO

Lightweight / SP Pro

Commando (Uten TM) Ninja Pro (Med TM)

Assaulter

ACR Silencer

MAgnum Akimbo

Samme Grenades+ claymore

Marathon PRO (Ikke Scanvenger fordi SnD er få folk)

Stopping Power PRo

Ninja Pro

Sniper

Intervention FMJ

M93 Akimbo

Samme stuff

Sleight of hand PRO

Stopping Power PRO

Steady Aim Pro/ Ninja PRo

Disse funker fjell for meg på SnD :D

Skrevet (endret)

Har testet P90 Siencer på SnD likte ikke helt rekylen og Sprayen, P90 er beste SMG men passer ikke for meg til SnD :D

*slett*

Køyrer faktisk omtrent det samme. Men på Intervention so har eg med hearbeat. Sånn at eg veit når nokon kjemer, da trekker eg fram secondary. Men uansett, er veldig obs på at folk kan gå med ninja ;)

Endret av Pop-Fiske
Skrevet

Liker ikke folk med HB derfor funker Ninja best ^^ Blir alltid ufokusert med HB, fordi jeg følger med på den lille skjermen isteden for spillet :tease:

Skrevet

Synes P90 var vanvittig mye dårligere i MW2 enn i MW1... i MW1 er den helt syk, mens i MW2 sverger jeg til UMP langt over P90. UMP Silencer med enten Scavenger eller Marathon er helt sykt :p

Skrevet

Spilte på scrapyard, groundwar - Domination, fantastisk runde, 10.000 xp eller noe. Men faen så irriterende at alle noobtuba nesten, var en eller to kills unna chopper gunner. Så ble jeg noobtuba. ARRRGH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...