Gå til innhold

Warhammer Online: Er det vits å komme tilbake?


Anbefalte innlegg

Jeg spilte WAR for lenge siden, men gikk fort lei. Det var for få folk, det tok en evighet å starte et scenario, ingen gadd gjøre public quests og så videre. I tillegg liker jeg ikke PvP noe særlig. Jeg vet WAR kanskje ikke var det smarteste valget jeg kunne ha tatt, men det hadde da sine stunder likevel. For tiden spiller jeg LotRO veldig mye, men er begynt å gå lei etter at Moria ble introdusert og de ødela det meste som var morsomt.

 

Men hvordan er spillet nå? Har de forbedret PvE-biten, eller er den fjernet for godt? Er det mer folk her? Er det noen servere dere anbefaler at jeg starter på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antall spillere går vel sakte og sikkert nedover. Dog, hvis det er PvE du vil ha så har de jo nå lagt til Land of The Dead som stort sett kun er PQ grinding og dungeons. Dette var siste spikeren i kista for min del, da jeg synes Mythic har mistet helt styringa, men men...

 

Ikke har de gjort en dritt med all laggen/den dårlige ytelsen heller, så det lover ikke godt desverre. Litt synd, siden tier 1 og 2 er noe av de morsomste jeg har spilt på lenge.

 

(For min del venter jeg spent på Aion, som ser ut som de vil gjøre både PvP og PvE langt bedre enn WAR.)

Lenke til kommentar
Antall spillere går vel sakte og sikkert nedover. Dog, hvis det er PvE du vil ha så har de jo nå lagt til Land of The Dead som stort sett kun er PQ grinding og dungeons. Dette var siste spikeren i kista for min del, da jeg synes Mythic har mistet helt styringa, men men...

 

Ikke har de gjort en dritt med all laggen/den dårlige ytelsen heller, så det lover ikke godt desverre. Litt synd, siden tier 1 og 2 er noe av de morsomste jeg har spilt på lenge.

 

(For min del venter jeg spent på Aion, som ser ut som de vil gjøre både PvP og PvE langt bedre enn WAR.)

 

 

Jeg har ikke merket noen stor forskjell på antall spillere. Det er dessuten folk som dinger 40 hver dag som trenger nytt gear, så du har sikkrt ingen problemer med å finne grupper til div dungeons.

 

De HAR faktisk gjort noe med ytelsen av spillet, tro det eller ei. Jeg har ihvertfall merket det en stor forskjell.. Ikke overraskende at folk som bytter til Aion er negative da :) bare å se på wha det.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har tenkt på å åpne kontoen min selv.. hvordan er pve delen der? instancer og raids? lett å få seg grupper? morsome bossfights? osv?

 

Hvordan er det med public questene der? jeg mener å hugse at det var altfor mange public quest plasser.. var lite eller ingen folk på plassene..

Lenke til kommentar

Mange folk har komemt tilbake etter hva jeg har hørt, nå etter siste patch 1.3.2 og enda flere deilige oppdatteringer komemr i 1.3.3 (den kommer nok i desember). Så hadde jeg vært deg så hadde jeg startet opp igjen:) Jeg startet opp igjen for hmm 1.5 mnd siden...og jeg er helt hektet:) PQ's vet jeg ikek så mye om...annet enn dem man finner i RVR delen...og der er det nok av folk på Karak-Norn ihvertfall. Da snakker jeg helst tier 3 og 4.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg driver og installerer akkurat nå og vil gjerne høre litt om hvordan spillet er og sånt. Aner ikke hva jeg skal spille som, så tar gjerne imot tips der. I LotRO spiller jeg Minstrel (healer) og Warden (hobbit-Rambo) mest, så det er ikke så nøye hva slags rolle de har og hvilken side de er på. Har en liten forkjærlighet for gobliner av en eller annen grunn, men så lenge det ikke er en high elf er det ikke nøye.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...