Gå til innhold

Hjelp med å finne en bok/bokserie


Anbefalte innlegg

Vet det er mange sånne poster her, men ingen som helt matchet det jeg ser etter.

Jeg har lest alle Dan Brown bøkene, og alle Harry Hole bøkene. Så leste jeg for litt siden at det kommer nye bøker i begge disse serie i September. Men jeg trenger flere bøker eller en bokserie som jeg kan holde på å lese til de kommer. Akueatt nå leser jeg Gomorra.

Jeg har lyst på helst en krimbok/serie. Ekstra fettt hvis det omhandler den italienske mafiaen^^

Hvis jeg skal ha en bokserie vil jeg helst finne en som ikke er så lang. Altså med litt få bøker i.

Noen som vet om noen krimbøker om mafia?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lest få bøker, og kan dessverre ikke anbefale deg noe om mafia, men Millenium-trilogien til Stieg Larsson er helt sykt rå! Det er 3 bøker på 600 sider per bok ca tror jeg. Man blir helt hekta, og du får ikke lagt fra deg boka ;)

 

Jeg har ikke lest så mye, men jeg er fortsatt ganske sikker på at disse bøkene er topp verdensklasse!

Lenke til kommentar
Les Stieg Larsson, det er ett must... Så får du heller lage en ny tråd når du er ferdig med de om ett par uker (det går reskt å lese de ;)

Blir nok de bøkene der ja, blir nok litt mindre lesing når skolen begynner igjen da xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...