Gå til innhold

Nokia 6610


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godayen!!

 

Er det mobil å satse på?

Hvor mange farger er det på skjermen?

Er det monofone og polyfoniske ringetoner på den? er det bare 16 toner på den, slik som 3510?

 

Det er en grei mobil det, mangler bluetooth men.. Det er 4096 farger på skjermen, det er 40- toners poly på den, men bare 4 kan spille samtidig!

Den er bedre enn 3510 sine, kan jeg si sikkert! :D

Lenke til kommentar

Det er 4096 farger på den.

På 3510 og 3510i er det bare 4 (tror jeg det var) toner. Det er mer på 6610 i alle fall. 6610 er en veldig stilig, lett og liten mobil med mange funksjoner. Det som mangler er bluetooth, men det er jo ikke alle som bruker eller trenger.

Det som er på den som ikke er på så altfor mange telefoner er innebygget radio. :D Gå inn på http://www.nokia.no/phones/compare/ for å velge hvilke telefoner du vilsammenligne med eller gå inn på http://www.nokia.no/phones/compare/results.php for å se hva 6610 har.

Lykke til med ny telefon. :D

Lenke til kommentar

Ålreit telefon for de aller fleste. Kommer litt an på hva du tidligere har hatt av mobiler og hvilken type mobilbruker du er. Har ikke særlig mange flere funksjoner enn 3510, men er jo mye penere i designet. Er en middels-bruker telefon. Ikke profftelefon da den mangler IR og BT. Hvis du trenger dette vil jeg anbefale S55.

Lenke til kommentar

6610 er den telefonen jeg liker best pga utseende, form og KNAPPENE!

Siemens og Ericsson må virkelig lære av Nokia 6610 på knappeområdet...

 

Synd at jeg bruker mine telefoner så røft at jeg burde kjøpe 5100 istedet da, dog har den så harde knapper at man må strekke ut etter bruk ;P

 

The battle for my money;

Nokia 3650

Nokia 5100

Nokia 6610

 

Hva synes dere? ;P

 

PS: Har hatt S55, skal ikke vurdere ME45 engang pga alder

5210 hadde vært interessant om den hadde vært like kjapp i bruk som 3310 eller tilsvarende.

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...