Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

sølt sølv-dypp og er usikker på hva jeg ska gjøre


Don't salute!

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å søle sølvdypp på fingrene, det var ikke noe mer enn noen få dråper, og på utsiden av esken til produktet sto det at det er giftig og at det ikke var så lurt at det kom i kontakt med hud osv osv. jeg har skylt fingrene med kaldt vann i en del minutter. så tok jeg pyricept og desinfiserte fingrene. ER DET NOE MER JEG MÅ GJØRE????

Endret av macdour
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pyrisept har nok ikke noen som helst effekt om en søler kjemiske væsker på seg. Dette er ett midel som kan være med på å redusere bakterier i sår, ikke særlig annet.

 

Jeg vil også på det sterkeste anbefale at en ringer giftsentralen i stedet for å spørre på ett forum om en mistenker at en har påført seg selv/ andre ei forgiftning.

Lenke til kommentar
Pyrisept har nok ikke noen som helst effekt om en søler kjemiske væsker på seg. Dette er ett midel som kan være med på å redusere bakterier i sår, ikke særlig annet.

 

Jeg vil også på det sterkeste anbefale at en ringer giftsentralen i stedet for å spørre på ett forum om en mistenker at en har påført seg selv/ andre ei forgiftning.

 

Nå var det snakk om noen FÅ dråper, og ikke mange sekundene etter sto jeg med fingrene under en nokså sterk vannstråle i vasken, i ca. ti minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...