€�ƒ„… Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Har fortstått det slik at jeg må skaffe meg busskort før skolen starter, ellers må jeg ut med 35krx2 hver dag.. Så er jeg ikke helt sikker på hvor det er man får tak i det? Bor i Røyken, Buskerud - 30 min til Oslo og Drammen ca. Og må bildet være passbildet, eller kan jeg bare ta hos lokalfotografen? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Har du krav på gratis skolekort? For det får du i så fall få dager etter skolestart. Hvis du gjør det anbefaler jeg deg klippekort. Samme hva slags bilde du bruker, men det må være i "passbilde"-størrelse, hvit/lys bakgrunn osv. Lenke til kommentar
€�ƒ„… Skrevet 4. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Ok. Tror jeg prøver å få tatt hos fotografen i dag.. Søstra mi våkna nå, det var på Vestviken ¿Trafikksenter? eller noe.. Har 3/4 av en firkantet passbildeserie eller noe, men ser ut som jeg gikk på barneskolen der.. Red: Hvorfor klippekort? Bør jeg kjøpe det uansett hvis det går? Endret 4. august 2009 av Thrillet Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Er kjekt med klippekort hvis du bare skal betale noen dager selv (billigere), men hvis du ikke får dekket månedskort fra skolen må du uansett kjøpe månedskort, så da er det ikke noe poeng med det. Bilde kan du ta i sånne bokser som står forskjellige steder. Her i Trondheim står(/sto?) det hvertfall en boks der man kjøper månedskort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Har fortstått det slik at jeg må skaffe meg busskort før skolen starter, ellers må jeg ut med 35krx2 hver dag.. Så er jeg ikke helt sikker på hvor det er man får tak i det? Bor i Røyken, Buskerud - 30 min til Oslo og Drammen ca. Og må bildet være passbildet, eller kan jeg bare ta hos lokalfotografen? Får dere ikke utlevert busskort ved skolestart da ? Har jeg fått i alle år. Lenke til kommentar
€�ƒ„… Skrevet 5. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Jo, kanskje.. Men da må jeg ut med omlag 650 kr for de ni siste dagene i August.. Hvis jeg skaffer månedskort i forkant av skolestart blir det bare 270kr. Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Når jeg startet på VGS i Molde tok ikke bussene betalt første skoledag da de vet at vi skal til skolen og får utlevert et midlertidig buss-bevis der mens vi venter på at alle bevisene skal ble produsert og utlevert. PS: Kostet 46kr en vei uten beviset. Endret 5. august 2009 av Pocketism Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Har fortstått det slik at jeg må skaffe meg busskort før skolen starter, ellers må jeg ut med 35krx2 hver dag.. Så er jeg ikke helt sikker på hvor det er man får tak i det? Bor i Røyken, Buskerud - 30 min til Oslo og Drammen ca. Og må bildet være passbildet, eller kan jeg bare ta hos lokalfotografen? Får dere ikke utlevert busskort ved skolestart da ? Har jeg fått i alle år. Er ikke alle fylker/kommuner hvor man får gratis skolereiser på VGS. Her jeg bor må vi selv betale 300,- i måneden, for ubegrenset bruk. Mener at det varer 30 dager etter kjøp, man kan altså kjøpe første skoledag. Lenke til kommentar
€�ƒ„… Skrevet 5. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Vi har noe lignende vi og, 270kr i måneden for ubegrenset bruk innenfor en viss grense. Men da jeg ringte sa de at jeg måtte dra til Drammen, med bilde og legitimasjon, for å få den plastmappa som jeg skulle ha månedsbilletten i. Vet ikke om de som tok bussen til ungdomsskolen kan bruke mappa fra i fjor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå