Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst]Kjøpe busskort | VGS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Tror jeg prøver å få tatt hos fotografen i dag..

Søstra mi våkna nå, det var på Vestviken ¿Trafikksenter? eller noe..

Har 3/4 av en firkantet passbildeserie eller noe, men ser ut som jeg gikk på barneskolen der..

Red: Hvorfor klippekort? Bør jeg kjøpe det uansett hvis det går?

Endret av Thrillet
Lenke til kommentar

Er kjekt med klippekort hvis du bare skal betale noen dager selv (billigere), men hvis du ikke får dekket månedskort fra skolen må du uansett kjøpe månedskort, så da er det ikke noe poeng med det.

Bilde kan du ta i sånne bokser som står forskjellige steder. Her i Trondheim står(/sto?) det hvertfall en boks der man kjøper månedskort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Har fortstått det slik at jeg må skaffe meg busskort før skolen starter, ellers må jeg ut med 35krx2 hver dag..

Så er jeg ikke helt sikker på hvor det er man får tak i det? Bor i Røyken, Buskerud - 30 min til Oslo og Drammen ca.

Og må bildet være passbildet, eller kan jeg bare ta hos lokalfotografen?

Får dere ikke utlevert busskort ved skolestart da ?

Har jeg fått i alle år.

Lenke til kommentar

Når jeg startet på VGS i Molde tok ikke bussene betalt første skoledag da de vet at vi skal til skolen og får utlevert et midlertidig buss-bevis der mens vi venter på at alle bevisene skal ble produsert og utlevert.

PS: Kostet 46kr en vei uten beviset. :p

Endret av Pocketism
Lenke til kommentar
Har fortstått det slik at jeg må skaffe meg busskort før skolen starter, ellers må jeg ut med 35krx2 hver dag..

Så er jeg ikke helt sikker på hvor det er man får tak i det? Bor i Røyken, Buskerud - 30 min til Oslo og Drammen ca.

Og må bildet være passbildet, eller kan jeg bare ta hos lokalfotografen?

Får dere ikke utlevert busskort ved skolestart da ?

Har jeg fått i alle år.

Er ikke alle fylker/kommuner hvor man får gratis skolereiser på VGS. Her jeg bor må vi selv betale 300,- i måneden, for ubegrenset bruk. Mener at det varer 30 dager etter kjøp, man kan altså kjøpe første skoledag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...