Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i jente jeg ikke finner attraktiv


Gjest Guest_abc_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_abc_*

Hei!

 

Jeg er i en litt kinkig situasjon. Det har seg nemlig slik at jeg er forelsket i en jente jeg ikke finner fysisk attraktiv. Jeg tenker bare på å holde rundt henne, ha henne i armkroken og kysse henne, aldri på sex. Vi har en helt fantastisk kjemi sammen, og hver gang en av oss er innom hos den andre blir vi sittende og snakke og kose oss til relativt langt på natt. Jeg trives ekstremt godt med denne dama, og savner henne veldig når hun ikke er her, men, som sagt, mangler den fysiske tiltrekningen.

 

Hva skal man gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du tenker at litt er bedre enn ingenting...

 

Gå ut å finn deg noen som har alt det hun har, i tillegg til å være fysisk attraktiv for deg.

 

Dette fører klart en viss usikkerhet med seg, men det kommer til å betale seg i det lange løp. Gå å gjør det, ikke lag unnskyldninger som at du ikke vil såre henne, eller deg selv, just do it!

Lenke til kommentar

Du skriver at du er forelska og har lyst til å kysse henne, så noe tiltrekning må det jo være?

Har dere kysset, eller har du bare tenkt på det?

Kanskje det kommer etterhvert, hvordan har det vært de andre gangene du har vært forelska?

Lenke til kommentar

Først av alt.... Ikke gjør det til en hemmelighet og gjem deg bak et et feigt nick.. ;-) Fatter ikke heller at noen svarer på samme måten? Det er jo bare totalt dustete når noen må svare anonymt på et slikt spørsmål???

 

Du må finne ut av som er viktig for deg selv... Du får ikke i både pose sekk, det er helt sikkert.

 

Hun høres ut som noe å ta vare på sier nå jeg! :) Livet er er mer enn sex på en sandstrand! ;)

Lenke til kommentar

Kan ikke helt forstå hva du mener med at det ikke er noen fysisk tiltrekning så lenge du sier du har lyst til å kysse henne jeg? og ha henne i armkroken? Kanskje dette dette er noe som stikker en tanke dypere en dine tidligere erobringer? Ta deg tid til å føle på den følelsen du.. det kan være noe som varer livet ut selv om det ikke blir dere i denne omgang. Gode relasjoner er noe man husker om 30 år.. ikke erobringene man gjorde... Tro meg! Drømmer fortsatt om min aller beste venn 30 år tilbake...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_abc_*

Det at jeg ikke finner henne fysisk attraktiv er seksuelt ment. Hun er en flott dame, med et flott smil, men dessverre så tenner jeg ikke på henne. Jeg trener mye, har en atletisk kropp og er i meget god form. Hun er min rake motsetning på dette punktet, overhodet ikke interessert i fysisk aktivitet og er "en smule" rund i kantene. Dette er det eneste som plager meg ved henne. Jeg kan virke en smule overfladisk nå, men det er ikke bare snakk om det estetiske. Det handler også mye om livskvalitet når man kommer opp i åra, og med hennes aktivitetsnivå og hennes kropp er det en stor risiko for at hun vil få plager (og sykdommer) senere i livet.

 

Er det bare jeg som er for kravstor og er på utkikk etter den perfekte kvinne (som ikke eksisterer)?

Lenke til kommentar
Det at jeg ikke finner henne fysisk attraktiv er seksuelt ment. Hun er en flott dame, med et flott smil, men dessverre så tenner jeg ikke på henne. Jeg trener mye, har en atletisk kropp og er i meget god form. Hun er min rake motsetning på dette punktet, overhodet ikke interessert i fysisk aktivitet og er "en smule" rund i kantene. Dette er det eneste som plager meg ved henne. Jeg kan virke en smule overfladisk nå, men det er ikke bare snakk om det estetiske. Det handler også mye om livskvalitet når man kommer opp i åra, og med hennes aktivitetsnivå og hennes kropp er det en stor risiko for at hun vil få plager (og sykdommer) senere i livet.

 

Er det bare jeg som er for kravstor og er på utkikk etter den perfekte kvinne (som ikke eksisterer)?

 

 

Kunne ikke vært mer enig med deg. :) Derfor er det utrolig få fisk i havet for min del, virker det som.

Lenke til kommentar

Har du et problem med at hun ikke er atletisk? Er det dette som stopper deg?

Er du redd for at noen skal ha meninger om dere to sammen? Er du redd for hva dine kompiser vil si?

 

Er det mulig at du er forelsket for første gang i ditt liv? Ikke bare kåt?

Endret av Noel Leon
Lenke til kommentar
Har du et problem med at hun ikke er atletisk? Er det dette som stopper deg?

Er du redd for at noen skal ha meninger om dere to sammen? Er du redd for hva vil kompisene dine si?

 

Er det mulig at du er forelsket for første gang i ditt liv? Ikke bare kåt?

Meget godt sagt! Hvorfor ha det så fordømt travelt? Vet det er noe som hører ungedommen til... men la ting ta litt tid og føl litt på følelsene du har... Tenk på hvordan livet ville vært uten henne! Trådstarter sier ikke hvor gammel han er... et kunne vært artig å vite.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_abc_*
Har du et problem med at hun ikke er atletisk? Er det dette som stopper deg?

Som sagt er kropp, sunnhet og fremtidig helse en ting jeg alltid har ment er viktig. Jeg er ikke nødvendigvis ute etter en toppidrettskvinne eller en tynn flis (absolutt ikke sistnevnte), men det at hun misliker trening og som sagt er noe lubben er noe som dessverre kan bli et problem for meg ja. Jeg vil leve et langt liv sammen med hene, mest mulig frit for sykdommer og plager.

 

Er du redd for at noen skal ha meninger om dere to sammen? Er du redd for hva dine kompiser vil si?

Hva andre måtte si bryr meg veldig lite. Her er det bare mine egne tanker som spiller inn.

 

Er det mulig at du er forelsket for første gang i ditt liv? Ikke bare kåt?

Jeg har vært forelsket før, men ikke så betatt som jeg nå er. Jeg har aldri vært sammen med noen jeg virkelig har brydd meg om, bare en jenter jeg var glad i, en langt fra elsket. Så ja, kanskje det du sier stemmer.

 

 

 

 

Meget godt sagt! Hvorfor ha det så fordømt travelt? Vet det er noe som hører ungedommen til... men la ting ta litt tid og føl litt på følelsene du har... Tenk på hvordan livet ville vært uten henne! Trådstarter sier ikke hvor gammel han er... et kunne vært artig å vite.

Jeg har følt på følelsene mine i et halvt år nå. Tanken på et liv uten henne er utenkelig, tanken på et liv sammen med henne, unger, huslån og alt som følger med har brent seg fast i meg. Et liv uten dette føler jeg, for meg, er urealistisk.

 

Trådstarter er 23 år, hun litt yngre. Jeg skriver kanskje som en forelska fjortiss, man blir noe påvirket av disse følelsene.

 

Er det bare mine gamle "krav" til fremtidig dame som henger igjen i hodet mitt og ødelegger hele greia? Bekymrer jeg meg for mye for fremtiden?

Lenke til kommentar

GO FOR IT!!

Her har du jo virkelig ingen vei utenom.

Hadde det slik jeg også med nå min eks. og det er 5 år som jeg virkelig har satt stor pris på.

Det at ting skjærer seg kan ingen vite om på forhånd, og godt er det.

 

Og angående treningen som du har hengt deg litt opp i, så er det virkelig ikke noe problem å få henne med på dette.

Se på det som en felles aktivitet.

 

Lykke til iallefall.

*Jeg blir så glad når folk har funnet noen de virkelig bryr seg om.

Lenke til kommentar

Ut å gå tur. En times rask spasertur hver kveld gjør underverk. :thumbup:

I verste fall så kan du jo forklare henne at du ikke greier å være sammen med noen som ikke er interessert i å ta vare på seg selv littegrann, selv om du er glad i henne.

Det er jo trist å se noen du er glad i 'forfalle'.

Endret av Erigon
Lenke til kommentar

Jeg forstår at dette er vanskelig, og jeg syns også at det er rart at du er forelska i noen du ikke finner attraktiv.

 

Du har ikke noe å tape på prøve deg litt frem med denne jenta, men da syns jeg du må respektere hun som hun er og ikke prøve og forandre henne. Hvis hun ikke er noe glad i å trene, så syns jeg ikke du skal mase på henne til å bli med på treningstur. Du kan selvfølgelig spørre henne, men jeg tror hun kommer til å skjønne tegninga veldig fort. Hvis hun er ca 20 år, så er hun såpass gammel at hun vet hva hun liker og ikke liker, og hvis hun ikke liker å trene så er det kanskje ikke så mye å få gjort noe med.

 

Folk som er lubne når de er 20 år, blir sjelden slanke med årene. Dette er bare noe du må innfinne deg med. Jeg tenker litt likt som deg - jeg tror ikke jeg kunne vært sammen med noen som var lubne og ikke trente, for det strider med hva som er viktig i mitt liv. Men hvis du har så sterke følelser for henne så kan du prøve. Jeg tror kanskje du kommer til å angre hvis du ikke gjør det, og som sagt så har du ingenting å tape. Men du skal også vite at det ikke er unormalt å tenke slik du gjør. Du er ikke kravstor som ønsker en jente som er er lik deg på et område som er viktig for deg.

Lenke til kommentar
Jeg forstår at dette er vanskelig, og jeg syns også at det er rart at du er forelska i noen du ikke finner attraktiv.

 

Du har ikke noe å tape på prøve deg litt frem med denne jenta, men da syns jeg du må respektere hun som hun er og ikke prøve og forandre henne. Hvis hun ikke er noe glad i å trene, så syns jeg ikke du skal mase på henne til å bli med på treningstur. Du kan selvfølgelig spørre henne, men jeg tror hun kommer til å skjønne tegninga veldig fort. Hvis hun er ca 20 år, så er hun såpass gammel at hun vet hva hun liker og ikke liker, og hvis hun ikke liker å trene så er det kanskje ikke så mye å få gjort noe med.

 

Folk som er lubne når de er 20 år, blir sjelden slanke med årene. Dette er bare noe du må innfinne deg med. Jeg tenker litt likt som deg - jeg tror ikke jeg kunne vært sammen med noen som var lubne og ikke trente, for det strider med hva som er viktig i mitt liv. Men hvis du har så sterke følelser for henne så kan du prøve. Jeg tror kanskje du kommer til å angre hvis du ikke gjør det, og som sagt så har du ingenting å tape. Men du skal også vite at det ikke er unormalt å tenke slik du gjør. Du er ikke kravstor som ønsker en jente som er er lik deg på et område som er viktig for deg.

 

Ikke for å være ekkel, men skal like å se at du har de samme holdningene når de tingene du setter høyest henger lengst ned både på deg og ledsageren, for det kommer til å skje før eller siden, hos begge to, enten du vil eller ikke, og da er det straks andre verdier som teller! :)

 

Men hvem tenker vel på sånt når man er 20 og fremdeles er mer opptatt av det man har bak og foran enn det man har på innsiden! :)

Lenke til kommentar
Jeg forstår at dette er vanskelig, og jeg syns også at det er rart at du er forelska i noen du ikke finner attraktiv.

 

Du har ikke noe å tape på prøve deg litt frem med denne jenta, men da syns jeg du må respektere hun som hun er og ikke prøve og forandre henne. Hvis hun ikke er noe glad i å trene, så syns jeg ikke du skal mase på henne til å bli med på treningstur. Du kan selvfølgelig spørre henne, men jeg tror hun kommer til å skjønne tegninga veldig fort. Hvis hun er ca 20 år, så er hun såpass gammel at hun vet hva hun liker og ikke liker, og hvis hun ikke liker å trene så er det kanskje ikke så mye å få gjort noe med.

 

Folk som er lubne når de er 20 år, blir sjelden slanke med årene. Dette er bare noe du må innfinne deg med. Jeg tenker litt likt som deg - jeg tror ikke jeg kunne vært sammen med noen som var lubne og ikke trente, for det strider med hva som er viktig i mitt liv. Men hvis du har så sterke følelser for henne så kan du prøve. Jeg tror kanskje du kommer til å angre hvis du ikke gjør det, og som sagt så har du ingenting å tape. Men du skal også vite at det ikke er unormalt å tenke slik du gjør. Du er ikke kravstor som ønsker en jente som er er lik deg på et område som er viktig for deg.

 

Ikke for å være ekkel, men skal like å se at du har de samme holdningene når de tingene du setter høyest henger lengst ned både på deg og ledsageren, for det kommer til å skje før eller siden, hos begge to, enten du vil eller ikke, og da er det straks andre verdier som teller! :)

 

Men hvem tenker vel på sånt når man er 20 og fremdeles er mer opptatt av det man har bak og foran enn det man har på innsiden! :)

 

:D:D:D Bra sagt!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...