Gå til innhold

Forumtreff Bergen IV


KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Høres jo ut som et greit tidspunkt det egentlig. Har hvertfall ingen invendinger mot det tidspunktet jeg. :) Jeg tror også jeg benytter meg av tilbudet om sengeplass om det lar seg gjøre. Kunne ikke se at det gikk noen nattbusser fra Sotra, dessuten er det jo et stykke hjem fra Sotra. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er avholdsmann (hvert fall inntil videre :p ) noe poeng for meg å komme? :wee:

 

Dessuten er jeg noe spent på hvordan jeg kan komme meg fra Sotra og tilbake til Gyldenpris sent på kvelden..? Taxi blir liksom i dyreste laget.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Om du er avholds gjør ingenting, så lenge du ikke har noe imot at andre folk rundt deg tar seg en dram eller to.

 

Og så lenge Ehtram har nok sengeplasser tror jeg det er lettest for de fleste å bare sove over hos hun, og dra hjem med buss på søndag.

 

Vi kan jo møtes i sentrum klokken fem? Handle litt og ta bussen mot sotra klokken seks?

Jeg synes det hørtes meget fornuftig ut ^^

Lenke til kommentar

Planen min er vel for så vidt å komme WhiteKnight, men helt sikker er jeg ikke før i morgen.

 

Hvordan er eventuelt sengemuligheter? Synes det var ganske mange påmeldte, du kan umulig ha plass til alle de Ehtram? Må vi evt. ha med eget sengetøy eller tepper? :p

Lenke til kommentar
Da har jeg endret førstepost!

Har jeg skrevet deg opp, og du ikke kommer, si fra!

Har jeg ikke skrevet deg opp, og du kommer, si fra!

 

:)

 

Heihei, takk for at du tok meg med i vurderingen, men blir desverre sittende fast i arbeid denne helgen. Men om dere tilfeldigvis handler på Coop Obs. mens dere er der, så selger jeg alkoholet til dere ^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...