Gå til innhold

Forumtreff Bergen IV

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har treffet vært enda? Fikk nettopp beskjed om det fra herr kurlz. Var jo snakk om månedskiftet juli/august i begynnelsen av tråden, så om det ikke har vært enda har dere virkelig vært lite effektive ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du, Marthe? Hadde jo vært supert. Hvilket hus (du har jo så mange :p)?

Jeg stemmer lett for lørdagen da, ja. :D Drar Sitron med meg i fuglekassa om jeg så må det, haha.

Skrevet

Tviler på jeg kan komme denne helgen :/

Jeg har et par tusen i minus på konto nå, og jeg får ikke lønning før onsdag neste uke.

Beklager folkens, dere får ha det koselig uten meg!

Skrevet

Jeg har ei heller penger, men drikke kan jeg skaffe. Du faar da vel litt drikke hos oss andre siden du liker aa dele selv? Ikke dropp oss pga pengemangel, gutt. :)

Skrevet

En "smule" offtopic, men siden Snorre ikke er mod lenger (:p) - er det noen som selger eller kjenner noen som selger Coldplay-billetter til i kveld? Trenger 2 stk.

Ontopic: Har flyttet, og skal kanskje ha innflytningsfest i helgen. Hvis ikke er det klart at jeg er med på Sotra-fyll!

Skrevet

Feeeeett... xD tidspunkt da, Marthe? :D Jeg blir vel å komme rett fra trening sikkert, så om jeg ser litt rufsete ut så... x) Skal Caree være med? :o grrl or fgg?

Skrevet

Tidspunkt, og møtested kan egentlig dere avgjøre. Men selv tenkte jeg i rundt femtiden, slik at vi kan eventuelt ta seksbussen utover. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...