Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er dette for noe crap? Fikk systemoppdatering, og det første jeg ser etter installasjon er at den fine klokka som i tillegg viser været er borte?! I want it back =( Var det ikke noe som het android widgets før?

http://bit.ly/9odZoL

have you tried turning it off and on again ?

Skrevet

Har du standard htc-rom? det er vel bare å legge den inn igjen via widgets?

Ja, jeg regner med det? Greia er at jeg ikke får opp android widgets mer nå etter denne systemoppdateringen. Mener da bestemt det var et alternativ før?

Skrevet

Jeg har nå hatt "helten" min i ganske nøyaktig ett år. De siste to ukene har den flere ganger for dagen ikke kunnet koble seg opp mot mobilt nett. HAr prøvd å endre instillinger, slå av og på flymodus og avslutte alle programmer. Eneste løsning jeg har funnet er å slå av og på telefonen. Er det noen som har periling på hvorfor dette skjer, og har en eventuell løsning?

Skrevet

Hadde et lignende problem på den gamle Hero-rommen, og da var det flymodus av/på for å få tilbake tilkobling på internett.

Nå kjører jeg FroydVillain, og har ikke merket snurten av samme problem.

Skrevet

Hadde et lignende problem på den gamle Hero-rommen, og da var det flymodus av/på for å få tilbake tilkobling på internett.

Nå kjører jeg FroydVillain, og har ikke merket snurten av samme problem.

Okay, oppdaterte til 2.1 da den kom.

Skrevet

Jeg har en kompis som har fått låne en Hero nå, men han klarer ikke oppdatere den. Har ikke FOTA heller. Ingenting hjelper :S Den er Norsk, men med engelsk språk hvis det har noe å si...

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Market problemet er som nevnt her ikke et villain-problem, men et google-problem.

This.

Har prøvd ørten forskjellige radioer og etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...