Gå til innhold

Tips til nytt MMORPG?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er rimelig lei av de fleste MMORPGene jeg har spilt, så jeg leter etter nye.

Unnskyld for å lage en ny tråd om MMORPGer, men de jeg så var for gratisspill.

Har spilt det meste av de vanligste MMORPGene.

Blandt annet AO, WOW,AOC og Warhammer. Det var noen av de jeg kom på i farten. :)

Jeg er åpen for å gi de spillene jeg har spilt en ny sjanse, siden det er nok noen måneder siden jeg spilte de. :)

Btw, har fått høre at AOC har forandret seg kraftig siden release.

Verdt å gi det en ny sjanse?

 

MVH - Lasse Jørgensen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange av vennene mine sluttet med AoC pga bugs (jeg likte det ikke av andre årsaker), så når dem begynte igjen, likte de det mye bedre

 

Det er visst mye mindre bugs nå enn før... Så om det var bugs som ødela spillopplevelsen din, hadde gitt det en sjanse til

Endret av kjermy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Anbefaler definitivt Age of Conan; det har blitt sinnsykt mye bedre siden launch, og hvis du er redd for bugs så har jeg møtt på 2-3 av de siden jeg startet en ny toon for et par måneder siden ;)

Det er en HEL del norkse spillere også, jeg merker at i guilden vår er det bare skandinaviske folk, og jeg møter på de støtt og stadig :)

 

Og btw, Ranger er ikke lengre like OP, men slakter deg fortsatt lett på PvP serverene x|

Så kom og join oss på Crom istedenfor! :)

 

Demonologister er deilige.. mmm AoE freaks og mad DPS senere :p

Jeg kan halvere en Mobs HP før den kommer bort til med hvis den er på samme lvl som meg :p

Går ikke lange tiden å levle heller, på rundt lvl 52-56 må jeg si at det tar veldig kort tid. 1 lvl pr time hvis du bare quester :D

Nå får du også en gratis lvl 50 toon som du kan lage hvis du allerede har en på lvl 50.

ONE-TIME offer tho.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...