Snusmumrikk1 Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 EQ2 er det beste MMORPG jeg har spilt. Men jeg anbefaler ikke Splitpaw, for der er det ingen lengre. Skal du starte, så velg Runnyeye.
rogerhauan Skrevet 18. oktober 2009 Skrevet 18. oktober 2009 sikkert en server ja, det er en server.. men det er også en zone som man kan entre fra enchanted lands. personlig så spiller jeg på butcherblock server for us, eu serverne er litt lavt befolket i forhold. kommer straks en ny addon, rundt juletider tror jeg. ellers er det lagt til en del nytt innhold som jeg liker ganske godt, og spillet er blitt mye lettere å komme seg opp i lvl i forhold til tidligere. har prøvd det meste av online rollespill tidligere, men har alltid returnert til eq2 siden de andre spillene ikke oppfyllte mine krav for rollespill. kan nevne noen; Lotr, wow,Age of conan, Dungeouns and dragons online. venter spent på secret worlds, og har lyst til å prøve Risen og Aion.. blir vel å prøve risen om en stund.. men blir definitivt å teste den nye addon til eq2 når den kommer.
Vakuum Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 EQ2 var mitt første mmorpg, og for meg har det også vært det beste. Det er mildt sagt utrolig mye man kan gjøre i spillet, og spillet har blitt enormt stort med alle tillegspakkene som har kommet. Når det gjelder klasse så kan det være litt vanskelig å få et godt inntrykk, de fleste klassene viser ikke sitt potensial før minst lvl 30-40, og noen er annerledes ved end-game. Hvis du ikke har spillt det før og kommer til å spille solo for det meste vil jeg anbefale en klasse som klarer seg godt alene men også er grei i en gruppe. Noen slike klasser er bruiser, monk, shadowknight, fury, paladin, alle magene (men coercer, illu krever bittelitt mer men er også mer givende) samt brigand og swashbuckler. Klassene jeg ikke har nevnt er de fleste healerne (litt bias siden jeg ikke liker å heale ), assassin og ranger (fordi de er vanskelige til tider) og de rene tank-klassene berzerker og guardian. Uansett hva du velger så er det nok innhold og liv i eq2 til å holde deg opptatt i lange tider.
Tabris Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Jeg lette akkurat etter en slik tråd! Jeg har lastet need trial-versjonen og spilt den i dag. Jeg har aldri spilt MMORPG før, og må innrømme at jeg er litt skeptisk til hele konseptet for egen del, men må si jeg storkoser meg og vurderer sterkt å kjøpe det. Andre som fortsatt er aktive?
Datasmurf Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Sorry for bump, men å opprette en ny tråd om samme emne når denne er knapt ett år gammel ... Uansett, jeg fikk EQ2 da det kom, men fikk meg aldri til å begynne, siden jeg fortsatt sleit med å ikke fortsette å spille EQ (helvetes lett å bli avhengig, alt for vanskelig å slutte), bestemte meg for å begynne og spille det nå, men får ikke installert det. Når jeg setter i CD-en, så kommer det opp en melding om at programmet ikke klarer å bli installert eller noe i den duren. Har googla, uten å finne så alt for mye om det. Vet at jeg har gode nok specs, og har prøvd å kjøre som admin og å sette forskjellige kompatibilitetsmodus uten at det hjalp noe i det hele tatt. Noen som har peil på hva som kan gjøres, så jeg får spilt litt igjen? Savner å drepe rotter i timesvis.
firberblad Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Kan du ikke bare laste ned klienten fra www.everquest2.com Mener trial klienten skal funke bra, eller du kan hente station launcher og laste det ned der. er vel totalt på ca 12 gb.
firberblad Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Da var kontoen reaktivert. Tenkte å starte en ny karakter å prøve det nye start området Halas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå