Gå til innhold

Noen som spiller EverQuest 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey...

Jeg leter etter ett nytt MMO å spille, og jeg må bare spør,

Er det noen som spiller EverQuest 2 her?

Kanskje her er en helnorsk-guild som jeg kan joine?

Noen? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste dugandes MMO'et å spille for tiden foruten WoW (som vi alle er lei) er Aion.

Youtube noen HD-videoer og belag deg på to mnd venting, evt. preorder og få tilgang til noen uker beta.

Skrevet

Jeg spilte EverQuest 2 en stund, men gikk fort lei av de små områdene. Selv foretrekker jeg en stor, åpen verden uten noe særlig loading. Nå for tiden spiller jeg LotRO daglig og kan anbefale det på det sterkeste om du liket et casual MMORPG. Det er litt dårlig med PvP og har hørt både bra og dårlige ting om endgame (er "bare" lvl 55 av 60 selv, så aner ikke hvordan det er der). Derimot kan du fiske, og akkurat nå pågår en festival. Selv har jeg prestert å drikke meg full, løpe oppå et gjerde og vant en stor tønne med øl. I spillet, selvsagt. :p

Skrevet (endret)
Skal du spille lotro så håper jeg du er usannsynlig glad i fed-ex quester!

LotRO er i stor grad historiedrevet, så questene er langt mer interessante enn i noe annet MMO jeg har spilt. Jeg har gjort alt fra å forberede et bryllup til å løpe etter Gollum til å levere posten. Selvsagt er det mange quester der du må levere ting og mange quester der du må drepe et visst antall fiender, men det kommer man ikke utenom i et MMO med noen tusen quester. ;) Mange instancer er også svært historiedrevet, så det er ikke så sjelden du har andre (AI-styrte) folk med deg, inkludert Legolas, Gimli og den gjengen der.

For øvrig var en av grunnene til hvorfor jeg gikk lei WoW at folk ikke hadde noe imot å stå på samme sted i flere timer og drepe de samme fiendene om og om og om igjen uten mål og mening. Jeg vil heller ha noen fed-ex quester foran det der tullet. ;)

Endret av thecrow77
Skrevet
Er det ute dah? :D

Darkfall har kommet ut nå, de har satt opp en ny server for north america og patchet vekk de fleste buggs... Nå er det heller ikke kø for å kjøpe det lenger.

DU bør ta en titt

Skrevet
Everquest 2 har jo en 14 dagers trial du kan prøve da. http://www.everquest2.com/freeTrial.vm

Har selv spilt det i et par år og syns det er meget bra. Det ble for meg det wow har blitt for mange andre. Everquest 2 har mye dybde og mer enn nok innhold til å holde deg opptatt i lange tider fremover.

Laster ned nå... ;)

Skrevet (endret)
Jah, har spillt i 15 min... :D

Jeg må bare spør... Hvilken race og class er du? :)

Kerran, Ranger, lvl 73 eller deromkring. Men har vel ikke spilt på et halvt år.

Vurderer å starte det opp igjen.

Cloud quest.wmv

Endret av firberblad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...