SWAT dude... Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 (endret) Darkspace - 3.16 del 1/2 Darkspace - 3.16 del 2/2 Arcturus - Kinetic http://www.youtube.com/watch?v=UXD24JDpGGQ Arcturus - Collapse Generation Ulver - I Troldskog Faren Vild http://www.youtube.com/watch?v=QNyIWBCFq5Y Ulver - Vowels http://www.youtube.com/watch?v=en8CJciwnaM Ulver - Lost in Moments E.S Posthumus - Unstoppable Emancipator - Lionheart Death - Voice of the Soul Imogen Heap - Hide and Seek Imogen Heap - Headlock Opeth - In Mist She was Standing del 1/2 Opeth - In mist She was Standing del 2/2 http://www.youtube.com/watch?v=Amx8XXkfJ0Q Isis - Wills Dissolve http://www.youtube.com/watch?v=qm3ng1LAWpM Noe jeg kom på i farten. Har egentlig ikke noen favorit sjanger, selv om det går mest i metal. Kan fortære det meste dersom det er lagt arbeid i det og det appelerer. Endret 2. august 2009 av SWAT dude...
Soundchaser Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 Vi er kanskje ikke så mange her i verden som liker Ulver og Arcturus, men Death og Opeth er jo sinnsykt store og populære band!
someOen Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 Er dette no "musikk eg kjenner ein kamerat som ikkje liker"-tråden?
SWAT dude... Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 opeth er forsåvidt ganske kjent, men for det meste blant metal folk. Death tror jeg aldri jeg har lest noe som helst om. Var ren tilfeldighet at jeg fant det bandet for noen år siden.
Soundchaser Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 (endret) Ja det er jo klart jeg mener at det er kjent innenfor metall. Death is considered one of the most influential groups in death metal As of 2008, Death have sold over 1.5 million albums worldwide, with 368,184 copies sold in the US alone (excluding sales before the SoundScan era) making them one of the top-selling death metal bands. Endret 2. august 2009 av Soundchaser 1
kris98 Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 Psyclon Nine - Scar of the Deceiver Ikke altfor mange i nærmiljøet som liker denne musikken, nei
Zapticon Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 (endret) Då blir det ikkje akkurat rett å poste Opeth og Deah mtp at det faktisk er mange som likar musikken. Men kan forstå det om vennekretsen din er meir skeptiske til det. Det handlar kun om forskjelleg musikksmak, slik er det overalt i verda. Her handlar det om meir spesiell musikk som svært svært få personar likar. Edit: var altså kommentar til Soundchaser sitt innlegg på førre side. Endret 2. august 2009 av Zapticon
SWAT dude... Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 når de likevel for det meste er kjente innen metal miljøet, så føler jeg ikke akkurat at det blir feil heller. Med noen få unntak har jeg ikke møtt en eneste person som har hørt om opeth eller death, og det er det jeg baserer meg på.
E-wok Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 Du har med andre ord ikke møtt så mange mennesker altså..
Zapticon Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 Mr. Graves: veit ikkje om eg hadde takla å høyre på det der for lenge, er ikkje så gale igrunn, men litt for hardt for meg. For lite melodiøst og mykje skriking. Så skjønar kvifor folk ikkje likar det spesielt godt Men liker du det, så gjer det!
SWAT dude... Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Du har med andre ord ikke møtt så mange mennesker altså.. Du kan i allefall prøve å svare som om du har noen som helst intelligens. Innenfor metal miljøet så er det godt kjent, men utenfor er det ikke mange jeg har møtt som har hørt om noen av de bandene jeg listet. Heller ikke opeth eller Death. Opeth og Death er langt ifra så kjent som folk skal ha det til. Greit at de er kjent innenfor metal miljøet, men nå er den delen av metal miljøet de tilhører relativt liten i forhold til andre sjangere, både i og utenfor metal miljøet.
*F* Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Selv henger jeg ikke i noen spessielle miljøer der jeg velger venner etter musikksmak men
E-wok Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Du kan i allefall prøve å svare som om du har noen som helst intelligens. Innenfor metal miljøet så er det godt kjent, men utenfor er det ikke mange jeg har møtt som har hørt om noen av de bandene jeg listet. Heller ikke opeth eller Death. Opeth og Death er langt ifra så kjent som folk skal ha det til. Greit at de er kjent innenfor metal miljøet, men nå er den delen av metal miljøet de tilhører relativt liten i forhold til andre sjangere, både i og utenfor metal miljøet. Hverken jeg eller en del av vennene mine er så veldig inni metal-miljøet, vi har fortsatt hørt om Opeth hvis du er LITT interessert i musikk. Både Imogen Heap eller Ulver passer også relativt dårlig i denne tråden ...
.V. Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Her er en av mine favoritter, dette går det iallefall an å høre på uten å få hodepine selv om man ikke nødvendigvis liker musikken... Endret 3. august 2009 av E-Ton
2ball_ Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube skal nevnes at jeg er 16. mye derfor jeg kjenner så få som hører på skikkelig musikk. for dem går det mest i techno, trance, hip hop, rap og annet skvip.. de jeg glemte eller ikke fant på yputube: -Chuck E. Weiss -Tom Waits -Jokke og Valentinerene -Rob Zombie -Tommy Tokyo gir meg der.. kan holde på lange edit: E-Ton: den likte jeg.. må utforske litt mer rundt den artisten/sjangeren.. takker for et puff i riktig retning. Endret 3. august 2009 av 2ball(s)
kris98 Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Mr. Graves: veit ikkje om eg hadde takla å høyre på det der for lenge, er ikkje så gale igrunn, men litt for hardt for meg. For lite melodiøst og mykje skriking. Så skjønar kvifor folk ikkje likar det spesielt godt Men liker du det, så gjer det! Nå får jeg vel understreke at det er den mest harde og brutale sangen deres. De fleste andre er hakket roligere
Soundchaser Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Er bare di raskeste / hardeste sangene fra P9 jeg hører på. syns ikke di rolige sangene funker med den vokalen.
Madeo Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Må vel si at jeg er den eneste jeg har møtt som har likt Blinded Colony. Men hører egnetlig ikke på "sånn" musikk, men det er to sanger de har jeg liker godt ellers går det mer i rap osv... sangene: Blinded colony med; Heart og In Here. (det er vel tekstene som treffer. hører hva de sier...)
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 (endret) Virker som jeg er den eneste (untatt to andre kompisser som var med) som liker den nye Street Guys sangen Endret 6. august 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå