pululf Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 (endret) Hei. Jeg tror de fleste av oss kan kjenne oss igjen i å like en sang eller genre, men at alle andre du vet om, hater. Selv elsker jeg genren speedcore, men det føles nesten som om jeg er den eneste i norge som liker det Jeg kan godt forstå at det kan bli for bråkete for mange, men jeg syns at det er god musikk i de raske rytmene og random lydene... EDIT: Youtube gjør kvaliteten så lav at det høres ut som suppe. HQ-knappen gjør det litt bedre. Her er en god speedcore-sang, av M1dy. Se filmen hos Youtube Endret 28. juli 2009 av pululf
CorporalClegg Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 (endret) pululf: Det må være den mest bråkete, forferdelige musikken jeg noen gang har hørt. (No offence ) I den generasjonen jeg tilhører er det få som hører progressiv og psykedelisk rock. Kanskje spesielt den psykedeliske rocken veldig få (i min generasjon) liker. Endret 24. juli 2009 av Corporal Clegg
FlinkeFreddy Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 (endret) Å helvete pululf, det var det sykeste shittet jeg noen gang har hørt... Hører du på det uten å være speeda ? Endret 24. juli 2009 av FlinkeFreddy
Bruker-88036 Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 (endret) pululf: Det må være den mest bråkete, forferdelige musikken jeg noen gang har hørt. (No offence ) I den generasjonen jeg tilhører er det få som hører progressiv og psykedelisk rock. Kanskje spesielt den psykedeliske rocken veldig få (i min generasjon) liker. Jeg hørte mye på den psykedeliske rocken jeg tror du referer til. Jeg har enda masse på LP liggende et sted. Til og med en rosa der kun de 1000 første kom i farget vinyl. Liveopptak fra 1968 som ble utgitt på 80-tallet. Kan jo legge en link til noe som jeg rett og slett elsker. Som alle andre ber meg slå av i løpet av sangen. Men jeg må legge det skjult for det er jo mange som liker det. Men ikke så mange jeg kjenner. Se filmen hos Youtube Endret 24. juli 2009 av pybalto
i93 Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 (endret) Jeg liker Bob Marley -Red Wine, men alle kompisene mine latterliggjør meg hver gang jeg sier det Endret 24. juli 2009 av Macbook24ghz
Thlom Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Jeg hører endel på Arne Nordheim. De fleste rister bare oppgitt på hodet, kan man si.
CorporalClegg Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 pululf: Det må være den mest bråkete, forferdelige musikken jeg noen gang har hørt. (No offence ) I den generasjonen jeg tilhører er det få som hører progressiv og psykedelisk rock. Kanskje spesielt den psykedeliske rocken veldig få (i min generasjon) liker. Jeg hørte mye på den psykedeliske rocken jeg tror du referer til. Jeg har enda masse på LP liggende et sted. Til og med en rosa der kun de 1000 første kom i farget vinyl. Liveopptak fra 1968 som ble utgitt på 80-tallet. Kan jo legge en link til noe som jeg rett og slett elsker. Som alle andre ber meg slå av i løpet av sangen. Men jeg må legge det skjult for det er jo mange som liker det. Men ikke så mange jeg kjenner. Se filmen hos Youtube Akkurat den psykedeliske rocken jeg refererte til
pululf Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Skrevet 24. juli 2009 Å helvete pululf, det var det sykeste shittet jeg noen gang har hørt... Hører du på det uten å være speeda ? Haha, ja XD Hører ofte på det når jeg skal sove. Jeg har heller aldri møtt noen som liker Mr. Oizo... Litt rart egentlig, han lager jo kjempegod musikk!
GrevenLight Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 OMG hva slags musikk var det pululf Helt forferdelig
Okapi Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Folk pleier å stikke av hvis jeg setter på Magma. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube
GrevenLight Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Feit mann med måne på bass Dette er bra musikk da
lubo.carson Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Ingen liker Britney Spears. Men hun er jo ikke dårlig, i hvertfall ikke musikken hennes.
Trygve Onnestad Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Jeg hørte mye på Turboneger før de ble kjent. det var ingen av mine kamerater som hadde hørt musikken før, så hver gang jeg satt på en av cdene så ble det store protester. Gikk ca et halvt år , da likte alle Turboneger . Noen hadde kjøpt seg cder og andre snakket sammenhengende om hvor gale de var :!: Jeg : Trodde du ikke likte Turboneger jeg ? Kompis : Snakker om du ? Alltid likt dem jeg yeah right! 1
Speik Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Jeg hører endel på Arne Nordheim. De fleste rister bare oppgitt på hodet, kan man si. Har veldig vanskelig for å forstå hvordan du kan lytte til Arne Nordheim. Jeg rister vel på hodet jeg også Men interessant er det jo. Atonalitet er jo per definisjon stygt for ørene våre, fordi vi har blitt "opplært" i vårt vestlige 12-tonesystem i 300+ år. På et eller annet tidspunkt må vi jo videre. Nordheim er spennende og framtidsrettet, men det er alt annet enn behagelig å lytte til. Kan du fortelle meg den "musikalske veien" som ledet deg til Arne Nordheim? Du gikk vel ikke rett fra listepop til eksperimenterende musikk som dette, regner jeg med..
Thlom Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Kan du fortelle meg den "musikalske veien" som ledet deg til Arne Nordheim? Du gikk vel ikke rett fra listepop til eksperimenterende musikk som dette, regner jeg med.. Tja, kom tilfeldigvis borti Sunn O))) og syntes det var meget fascinerende. Utforsket så det musikalske spekteret rundt Sunn O))) og kom borti noise og syntes det var mye interessant i den sjangeren. Derfra var ikke veien lang til Nordheim, som jo er melodiøst i forhold til endel noise.
Everyone Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Musikksmaken til trådstarter er et mareritt, hehe.
isaac elric Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 liker veldig godt kamelot og epica, men blir mobbet for det av mine kamerater *snufs*
CorporalClegg Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Kom på en til! Hører en del på klassisk musikk, hver gang jeg nevner dette til folk blir de veldig skeptiske.. Dog, skepsisen stopper når jeg lar dem høre skikkelig klassisk musikk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå