Gå til innhold

WotLK har gjort WoW for lett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare folk som sutrer over at epics ikke lenger er epics som mener at WotLK er for lett. Gidder man derimot å se litt nøyere etter så er det ikke SÅ mange som løper rundt med Conqueror shoulders, eller flere ilvl 239 items. De fleste tusler nok rundt i 200-213 items som tilsvarer OS 10/25, Naxx 10/25, heroics, EoE 10. Og ja, dette er de første raidsa som ble sluppet ved release, og da skal dere whine om at det er for lett? Og hvis dere fortsatt klager over at det er for lett så vis meg dine hard mode achievements. Blizzard har jo gjort dette for at flere skal kunne se contentet de lager, og spør du meg, er dette en veldig fin løsning. En ulduar 10 uten hardmodes SKAL kunne puges av folk med IQ over 90. En ulduar 25 med hard modes SKAL bare være tatt av et fåtall hardcore guilds. En grunn til at det kun er et fåtalls guilds som har klart Heroic: Alone in the darkness (Yogg med 0 keepers), nettopp fordi det er VANSKELIG. Det var så vanskelig at selv elitejerks sa det var teoretisk umulig å klare det. Og de som sutrer over at alt burde vært som vanilla, GET OVER IT. Fargen betyr ikke så mye lenger, GET OVER IT. Lær dere å sjekke profilen til folk og se ilvl på ting istedet for fargen.

Endret av ZawyeR
Lenke til kommentar

Siden et guild som aldri kom lengre en kara på 2 år er halveis i uld hardmode nå så vil jeg si uld hc er som gruul da?

Blir vel noe sånnt i sammenligning nå, Kanskje TK/SSC

Men det er vel kanskje her det er sånn ca (med en hard siste boss)

 

De som sier det er for lett tenker vel på uld som " BT"

Lenke til kommentar

Har spilt wow siden Eu beta og har opplevd et meste, på godt og vondt.

Spillet i sin nåværende form er mye enklere en det var.

 

Det vil si, det er enklere å være casual, slacker eller lat.

 

På den annen side så er det jo elementer i spillet som er vanskelig og, som ikke alle får til. Achievments og hard mode skiller litt. Ikke alle klarer hard mode og algalon eller yoggi uten helpers.

Lenke til kommentar
Ikke alle klarer hard mode og algalon eller yoggi uten helpers.

Samme som siste bossen i TK SSC var ganske mye hardere en resten i starten av TBC.

 

Jeg synnes det er bra et det har blitt som det har blitt, alle får oppleve mye og de som er harcore har også noe å bryne seg på.

Lenke til kommentar
Tror ikke Sunwell var ute etter 3 måneder? eller? Jeg husker ikke.

 

Ikke si at Ulduar er endgame, for det er det jo ikke. Sunwell var endgame, ikke Black Temple.

 

Ulduar kom ikke med release.

 

Ulduar er selvfølgelig endgame, siden Icecrown Citadel ikke er ute ennå.

Det er ikke den siste instancen i WotLK, men det er definitivt endgame av det vi har tilgang til. Altså endgame.'

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Endgame content er det siste som har blitt lagt til i spillet, gjerne referert til av de ivrigste gamerne som raider.

Ulduar er endgame content atm, men når man snakker om WotLK i sin helhet er ikke Ulduar endgame.

 

Ontopic:

Hardmodes er en flott ting som er lagt til i spillet og gir oss det lille ekstra. Hardmodes er ikke lett, og det skal ingen ting til før alt går til helvette. Sånn som det var før.

Men jeg synes fortsatt at det er for lett å få seg epics. PvP armor burde ikke være epics ettersom det aller meste er alt for lett å skaffe seg. PvP items burde som i AoC være designet kun for PvP. Altså at man har stats på armor som gjelder kun i PvP og stats på armor som gjelder kun i PvE.

 

WotLK ødela Naxxramas med tanke på at lvl 60 Naxxramas var Blizzards beste raidinstance - nå er den søppel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...