tvv Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Hei jeg har netteopp fått min første iphone 3G s - har aldri hatt iphone før og lurer på hvordan man kommer igang med denne tlf. Har satt inn sim kort men det er bilde av en usb kabel som peker mot itunes sympol - betyr det at jeg må på en pc for å aktivere telefonen første gang? Tlf er kjøpt hos Network Norway uten abb så det skal vel være ok??
M@R7!N Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Naa er jeg ikke noen ekspert paa iPhone, men hvorfor plugger du den bare ikke inn i en pc? Du sitter vel og skrive paa en naa, right?
Lysegul Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Ja, den må aktiveres i iTunes. Koble den til med USB-kabelen du fikk med.
tvv Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Skrevet 23. juli 2009 Jo hadde pc, men ikke med Itunes på jobb. Ja Network Norway har den på lager - bare løp å kjøp! Etter en dag - litt fommel som dere skjønner i starten - så er jeg kjempefornøyd - bare så enkelt og logisk alt......... En ny mobil verden !
osmano Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Jo hadde pc, men ikke med Itunes på jobb.Ja Network Norway har den på lager - bare løp å kjøp! Etter en dag - litt fommel som dere skjønner i starten - så er jeg kjempefornøyd - bare så enkelt og logisk alt......... En ny mobil verden ! Kan jeg spørre hva du måtte gi for den uten binding?
Bretteville Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Kan jeg spørre hva du måtte gi for den uten binding? Hvis du går inn på nettbutikken til Network Norway så står det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå